Sondre Aabø Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei Siden ServerInfo ikke funker nå så anongserer jeg det her. Så jeg og Rune Trøftmoen sitter klare til å mota traffik. Vi sitter så lenge det er trafikk, og dere har litt over en halv time til å komme dere online ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hmmmm, har koblet opp og greier, men dere står ikke i ATC Directory Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Du er vel ikke på gardermoen da, har du registert FSUPIC og stilt om regional and laguage option ? Du kan se deg selv på gardermoen, men det du sender ut til VATSIM sine servere er helt feil hvis du ikke har gjort dette riktig. Spør hvis det er noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 FSUIPC var visst ikke registrert, koster det penger å registrere den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 FSUIPC var visst ikke registrert, koster det penger å registrere den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du trenger så absolutt ikke å registrere fsuipc for å få vatsim til å funke 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du kan "åpne" FSUIPC slik at SB funker. Dette er gratis. Har ikke serial/kode eller no sånt i hodet, men søk litt, så finner du det sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Nå har vi 4 VFR fly over Oslo City og et IFR på dep, og en på ARR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det var virkelig artig i dag! Tror ikke jeg har hatt så mange ATC i min 1,5ukers vatsimkarriere Takk til dere som stilte opp som ATC i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ja, dere mora dere vilt så jeg og APP, var en stor fonøyelse å ha så mage VFR fly online, vi telte vel opp i 6-7 VFR bevegelser i kveld, og kansje kommer det flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 var vel ikke en LN-NPQ blant der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Jo, LN-NPQ var der. Han kom litt senere en de andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det var ikke en lima charlie hotel der? That's me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ok NPQ var meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jøss, hadde ikke trodd at det var så mange VFR piloter blandt oss, desverre var jeg opptatt med lekser og kjøp av ny bærbar PC i dag, og mer lekser vil følge ut uken, noe som vil gi null tid til flygning. Men på grunnlag av at, ja jeg sier det igjen, har fått meg ny bærbar PC som er relativt kraftig så regner jeg med at jeg kommer til å installere FS på denne, og kanskje fly noen turer i helgen! Får nesten litt dårlig samvittighet av å ikke være med å fly VFR når det var såppas mange der ute, men da ser vi iallefall at det er et "marked" for et VFR fly-in iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 LN-AOE, thats me!!! blir det mer flyging i morgen gutter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Og LN-JOR var meg klarte ikke å dy meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 på Fredag ønsker jeg ATC på vegne av VNoAF.... vi skal ha øvelse da ved ENGM..... noen som kan stille opp som ATC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fredag skal jeg ha STU+ test, så da blir GND, TWR, APP dekket av meg og ENOS av Rune. Fly som folk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 folk? ehm.... jeg kan ikke si her hva som skal skje fordi da vil pilotene få for mye info. ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.