Thomas Gundersen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Lite irriterer meg mer en en fs/datamaskin som ikke virker når det er stor flyin! F*en!! Dette flyinet er så stort at jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å oppleve noe lignenede? Hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ENGM 37 avganger, 20 landinger Satt som Tower, og telte 50 Avganger, og rundt 36 Landinger. Er ikke så dårlig det vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Var himla gøy for meg ihvertfall! Var en fin sim opplevelse...hehe Artig å høre at ATC liksom er aktiv hele tida, spesielt på turen min nedover til Kastrup. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ja, selv om det bare ble en liten tur på meg, så vil jeg takke dere alle for en flott kveld! Dette er helt klart det nærmeste jeg har vært real life med Squawkbox noen sinne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.