Gå til innhold

Gutta på Tur til Mallorca!!

Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei

Så denne først nå.

Neida, ble en helt ypperlig visuell landing, da GS ikke ble operativ. Myk og fin med exit på turnoff nr 2. Tror kanskje at du har et annet scenery enn meg, + vatsims underfundigheter. Jeg så ihvertfall oversiden av rullebanen hele veien. Hadde jeg landet for hardt, hadde jeg dukket opp i Oslo igjen 2 sekunder etterpå. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg landet for hardt, hadde jeg dukket opp i Oslo igjen 2 sekunder etterpå. ""

Selv om det var skrevet i sjov, så vil jeg alligevel lige gøre opmærksom på add-on'et "AutoSave"

Gemmer dit flight hvert minut, så cracher du, så restarter FS din flyvning der hvor du var for et minut siden!

Meget nyttigt. Er på avsim.

/Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde gutta på tur landet for denne gang!

Det vil nok bli en liten stund til neste tur, mest sannsynlig iløpet av påskeferien.

Kanskje like greit med en pause, føler at jeg har stått på med Gutta På tur i ett kjør nå.

Først Innsbruck, så Mallorca, men jeg synes at begge turene var veldig vellykkede!

Men oppmøtet på returflightene er fortsatt litt labert, hvis det er noen som har et etter flere forslag til hvordan vi kan få flere til å være med så kom med det!

Alternativet er jo at vi bare arrangerer nedovertur, så får man klare seg på retur på egen hånd.

Takk til dere alle, både piloter og ATC som gjør Gutta på Tur til det det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også returflighten var bra. Men plutselig etter desent etter Danmark så ble hele PMDG copit svart, bare de analoge viserene som tikket og gikk. Fatter ikke hva som skjedde, men hentet inn fly på nytt og da var jo FMC planen vekk og jeg måtte få vektorering inn til ENGM etter litt om og men. Fikk FMC på fote igjen etter noen minutter. Masse fly på gardermoen, kansje ny rekord? Takker for en fin gjennomført tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ble en liten ekstratur på deg Sondre, men du hadde jo full kontroll hele veien. Var faktisk meget morsomt å sitte ENOS i kveld, da det faktisk var endel trafikk (inntil 11 på en gang "" ). GPT likte selvfølgelig å fly i samme stack på samme STAR, men det er jo bare koselig. Synd jeg ikke fikk være med på returen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gårsdagen var heftig den. Ble en del fly, en BAW som hadde den herligste radioen og.. Hørte mer støy og bråk enn noe fly.. men men.. det får gå.

Ihvertfall, tusen hjertelig takk for alle som fløy igår, og takk Ivar for en toppers jobb:)

Svaret kan dere gjette:)

Hilsen

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...