Daniel Eliassen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Joda, saann er det med SB, det ser ut som at flyene krasjer naar de lander... Maa si du har daarlige bremser hvis du brukte hele banen! Selv svingte jeg av paa forste mulige, og det samme gjorde Ivar... http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=&Number=232965&page=2&view=collapsed&sb=5&o=2&fpart=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hehe, så du lander når du har nådd første avskjørsel altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Meg du talar til? Eg landa i allefall fint på banen, traff centerline og med ein vertikalfart på ca 150 fot i minuttet på touch. autobrake på 2 og revers til eg hadde 80 knop og svinga av banen med 25 knop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 neida Torstein ikke deg...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ukiduki hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei Så denne først nå. Neida, ble en helt ypperlig visuell landing, da GS ikke ble operativ. Myk og fin med exit på turnoff nr 2. Tror kanskje at du har et annet scenery enn meg, + vatsims underfundigheter. Jeg så ihvertfall oversiden av rullebanen hele veien. Hadde jeg landet for hardt, hadde jeg dukket opp i Oslo igjen 2 sekunder etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg har standar..... glemte og legge inn oliver pabst sitt scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, da er det 50 minutter til påmeldingsfristen går ut, så de som ikke har meldt seg på returen, men som har tenkt seg å være med bør melde seg på nå! Håper at vi blir litt fler enn 3, som det ser ut som nå... Mvh Ivar og Julian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hadde jeg landet for hardt, hadde jeg dukket opp i Oslo igjen 2 sekunder etterpå. Selv om det var skrevet i sjov, så vil jeg alligevel lige gøre opmærksom på add-on'et "AutoSave" Gemmer dit flight hvert minut, så cracher du, så restarter FS din flyvning der hvor du var for et minut siden! Meget nyttigt. Er på avsim. /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Da hadde gutta på tur landet for denne gang! Det vil nok bli en liten stund til neste tur, mest sannsynlig iløpet av påskeferien. Kanskje like greit med en pause, føler at jeg har stått på med Gutta På tur i ett kjør nå. Først Innsbruck, så Mallorca, men jeg synes at begge turene var veldig vellykkede! Men oppmøtet på returflightene er fortsatt litt labert, hvis det er noen som har et etter flere forslag til hvordan vi kan få flere til å være med så kom med det! Alternativet er jo at vi bare arrangerer nedovertur, så får man klare seg på retur på egen hånd. Takk til dere alle, både piloter og ATC som gjør Gutta på Tur til det det er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Synes også returflighten var bra. Men plutselig etter desent etter Danmark så ble hele PMDG copit svart, bare de analoge viserene som tikket og gikk. Fatter ikke hva som skjedde, men hentet inn fly på nytt og da var jo FMC planen vekk og jeg måtte få vektorering inn til ENGM etter litt om og men. Fikk FMC på fote igjen etter noen minutter. Masse fly på gardermoen, kansje ny rekord? Takker for en fin gjennomført tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei Ble en liten ekstratur på deg Sondre, men du hadde jo full kontroll hele veien. Var faktisk meget morsomt å sitte ENOS i kveld, da det faktisk var endel trafikk (inntil 11 på en gang ). GPT likte selvfølgelig å fly i samme stack på samme STAR, men det er jo bare koselig. Synd jeg ikke fikk være med på returen selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ja, gårsdagen var heftig den. Ble en del fly, en BAW som hadde den herligste radioen og.. Hørte mer støy og bråk enn noe fly.. men men.. det får gå. Ihvertfall, tusen hjertelig takk for alle som fløy igår, og takk Ivar for en toppers jobb:) Svaret kan dere gjette:) Hilsen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Vil det si at vi har fått en ny ATC med CTR rating? Isåfall Rune, gratulerer så mye.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Rune gjorde en god jobb, så han fikk bestått ja. Gratulerer Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Vi i Gutta På Tur vil ønske Rune Trøftmoen til lykke med controller ratingen, og vi håper på flere trivlige stunder tidlig på morgenen når gutta på tur drar på tur! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jepp! Gratulerer Rune! Virkelig fortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ja, Gratulerer Rune! Fint å høre at vi beveger oss opp i gradene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Mens jeg sitter igjen med en stusselig STU rating! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 jeg fikk ikke flydd fordi at noen andre skule ha PCen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.