Ivar Skaugstad Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei! Da prøver jeg meg som flere andre har gjort, og jeg har det inntrykk av at det har vært en suskess! (eller ikke?) Derfor vil jeg reklamere for at jeg kommer til å sitte som Værnes Approach (ENVA_V_APP) fra klokken 18:00Z (19:00 norsk tid) i kveld Onsdag 18. Februar. Jeg gikk denne helgen over til en ny ATC klient, fra ProController, så det hadde vært gøy å få prøvd seg med litt trafikk også! Det er bare et lite tilbud til dere, og jeg håper at så mange som mulig tar flyturen mellom klokken 19:00 norsk tid, og evt. 22:00 (kommer litt an på trafikken!). For dere som mangler den praktiske testen for gutta på tur, så er jo dette en yppelig mulighet! Vel møtt alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Se å logg på MSN Ivar.. Jeg er syk! Beklager at dette er way off topic... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kommer hvis noen kunne ha hjulpet meg med PCen som nå ikke fungerer. Ta kontakt på flyetgeir@msn.com Hvis ikke kan jeg gjerne sitte som ENVA_V_TWR... (Har kart nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Geir jeg kom desverre før deg hehe sjekk VACCN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Geir jeg kom desverre før deg hehe sjekk VACCN Nå er ikke dette akkurat noen konkurranse, så jeg skjønner ikke meningen med denne posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Hei! Per-Kristian, ikke får å være nedlatende men jeg tviler på at det kommer så mye trafikk på Værnes i kveld at vi trenger 2 ATC der. Jeg er forøvrig godt kjent på flyplasse, så jeg skal nok klare trafikken selv. Synes bare det blir så kjedelig å bare ta seg av APP sin oppgave, blir ALT for lite å gjøre for meg, og da skaper vi et "kjedlighetsmoment....".. Kunne vi ikke heller prøvd å spredd ATC litt utover i landet, og kanskje sørget for større bemanning på ENGM hvis nødvendig? Så kan jeg evt. kalle deg inn om det skulle vise seg at det kom mer trafikk en jeg klarer? Ønsker å kunne bli litt stressa i kveld, og da er APP/TWR en god kombinasjon.. Håper på forståelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jepp da er Bodø Tower online.... fra 18:00 Lokal tid til 22:00 lokal tid ønsker trafikk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Farris Approach er også online nå. Dekker flyplassene ENTO, ENRY og ENSN Trafikk ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 har tatt ned 1 fly.... Ønsker mere...... Ta deg en tur fra en av de andre plassene med ATC..... (Bare et ønske fra min side) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Ja, da har jeg også hatt min første flybevegelse etter 1 time online.... Mer trafikk er selvfølgelig ønskelig. Følgende ATC er online: ENVA_V_APP ENGM_V_APP ENBO_V_APP ENBO_V_TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 må vist sitikke tidligere en antatt så jeg ønsker MYE trafik FORT!!!!!!! Sitter da nede i Oslo nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Per Kristian, et lite sprøsmål bare.. Kan du lese kart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Ja, da hadde jeg stengt for kvelden.. Etter 2h 30min online hadde jeg 3 flybevegelser, så svett ble jeg ikke akkurat. Men jeg er fornøyd med kvelden, men vi får håpe at vi får se litt mer trafikk i vinterferien (for de som har ferie den kommende uken!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tja, etter to timer som Farris approach hadde jeg så mye som 0 flybevegelser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.