Gå til innhold

Værnes Approach online i kveld Onsdag!

Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Da prøver jeg meg som flere andre har gjort, og jeg har det inntrykk av at det har vært en suskess! (eller ikke?)

Derfor vil jeg reklamere for at jeg kommer til å sitte som Værnes Approach (ENVA_V_APP) fra klokken 18:00Z (19:00 norsk tid) i kveld Onsdag 18. Februar.

Jeg gikk denne helgen over til en ny ATC klient, fra ProController, så det hadde vært gøy å få prøvd seg med litt trafikk også!

Det er bare et lite tilbud til dere, og jeg håper at så mange som mulig tar flyturen mellom klokken 19:00 norsk tid, og evt. 22:00 (kommer litt an på trafikken!).

For dere som mangler den praktiske testen for gutta på tur, så er jo dette en yppelig mulighet!

Vel møtt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Per-Kristian, ikke får å være nedlatende men jeg tviler på at det kommer så mye trafikk på Værnes i kveld at vi trenger 2 ATC der.

Jeg er forøvrig godt kjent på flyplasse, så jeg skal nok klare trafikken selv.

Synes bare det blir så kjedelig å bare ta seg av APP sin oppgave, blir ALT for lite å gjøre for meg, og da skaper vi et "kjedlighetsmoment....".. ""

Kunne vi ikke heller prøvd å spredd ATC litt utover i landet, og kanskje sørget for større bemanning på ENGM hvis nødvendig?

Så kan jeg evt. kalle deg inn om det skulle vise seg at det kom mer trafikk en jeg klarer?

Ønsker å kunne bli litt stressa i kveld, og da er APP/TWR en god kombinasjon..

Håper på forståelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...