aleksander rødland Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei Når jeg kobler meg opp på vatsim med 2004 så og begynner på gardemoen så ser jeg på serverinfo og der er flyet mitt nede i sør africa. Hva skal jeg gjøre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 pkt 1. registrer FSUIPC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 men det koster jo penger! det skal jo ikke koste penger og ha FSUPIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nei det koster ikke penger.... søk litt i forumene og filbibliotek.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har du fulgt howto'en? www.fspilotguy.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Aleksander, Du fikk jo dette svaret i en annen post: Name = squawkbox / Key = LWVQ 7I2V 9GPB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 men det koster jo penger! det skal jo ikke koste penger og ha FSUPIC ??? Det er FSUIPC som er årsaken dersom du benytter siste version av denne og da må du registrer den på en eller annen måte., Altså ha en kode å legge inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hehe, jeg må bare kommentere at du har lattelig mye problemer med å koble opp SquawkBox til FS2004 å få sette til å fungere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Vet det! he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Men jeg finner ikke ut ossen jeg registrer det FSUPIC uten og betale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da tror jeg det snart er på tide å lese manualene og readme-filene som følger de enkelte programmene. Det står beskrevet der. Dette er ikke for å være ubehagelig, men noe må du kunne lese deg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Heisann Her kan du lese eksakt hvordan du kommer deg online, gjorde det i dag og alt funka!! Se punkt 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Sorry for alle disse dumme spørsmålene. Jeg har funnet ut det med registreringen og alt funker utonom dette http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=&Number=226790&page=0&view=collapsed&sb=5&o=7&fpart=1 Ps: takk for alle svar som jeg var for "blond" til og skjønne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.