aleksander rødland Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei jeg flydde online for første gang med fs9 i stedog alt gikk helt fint utenom en ting og det var at når folk skrev til meg så kom det ikke inn i chat window i fs så jeg måtte lukke ned fs hele tiden for og lese text. Noen som vet hva jeg må gjøre for og få den texten overført til fs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 har du prøvd og trykke enter? da får du opp det vinduet man chatter med i FS... Forøvrig så mener jeg at alle meldinegene kan leses fra SB Host. Correct me if wrong..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Jada jeg har prøvd enter og da kommer chat vinduet opp men der på siden av det vinduet så skal det stå hvem som er online i ditt område og så skal det stå squakwbox der hele tiden men den squakwbox`en er ikke der og det er nokk det som er grunnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Halo! jeg trenger hjelp! ikke for og mase men hvis jeg skal være med "gutter på Tur" på fredag så må dette være i orden! olis hjelp! PS: jeg har søkt etter noen med samme problemet men jeg fant ingen innleg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Som allerede nevnt her så trenger du SBhost, som får SB inn i FS. Og du har Sbrelay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 ja jeg har sb host som følger med SB og jeg har sb relay. men når skal jeg starte SB rlay? før eller etter jeg har fyrt opp FS? Og Finnes det en moduels file som gjør at du kan kjøre sb inne i fs så du slipper og lukke ned fs for og skifte ATC og sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jepp.. SBHost.dell som du finn på www.vatsim.net om eg ikje her heilt å jordet. SBRelay starter du før fs, og joiner den når du finn den i multiplayer menyen. Så fyrer du opp SBHost og så SBmain og resten er "old procedure" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.