Helge Steensen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hallo folkens captainsim.com har i månedsvis reklamert for utgivelsen av Boeing 707. Den er fortsatt ikke å få kjøpt. Er det noen av dere som vet når den releases ? Og er det noen som vet epost-adressen til cap.-sim ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 E-mail adressa står garantert på hjemmesidene til CS.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Kenneth Joa Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 CaptainSim har for vane å reklamere for sine fly mange måneder (om ikke år) før de endelig kommer ut. Både 707`en og Hercen har snart vært annonser ett år, men i følge CaptaiSim-forumet er 707`en neste ut etter Yakovleven som nettop er sluppet. Du må nok smøre deg med litt tolmodighet....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Men til gjengjeld får vi fantastisk brae fly da [image]http://www.flightsim.no/forum/images/avatars/coffee_cup.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sean Berntsen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Men til gjengjeld får vi fantastisk brae fly da Tja, uten å være noen 727-ekspert selv mener jeg å hsuke at den ble hudfletta av diverse piloter etter release... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jansen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ja jeg har lyst på den Herculesen de reklamerer for også, ser bra ut! Håper det ikke tar så alt for lang tid da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Steensen Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Johnny Svensson: I am still waiting for the email adress to captainsim....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Kenneth Joa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Johnny Svensson: I am still waiting for the email adress to captainsim....... Her: www.captainsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hallo folkens captainsim.com har i månedsvis reklamert for utgivelsen av Boeing 707. Den er fortsatt ikke å få kjøpt. Er det noen av dere som vet når den releases ? Og er det noen som vet epost-adressen til cap.-sim ? Hehe,ja du kan så si.Har selv ventet i all evighet på 707'en og Herkules'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Johnny Svensson: I am still waiting for the email adress to captainsim....... Har du hørt om google? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vel et godt eksempel på hvor flinke de er til å reklamere, så kunngjorde de vel release'en av Starfighter'en rett etter at de hadde gitt ut MiG'en, og det begynner jo å bli en god stund siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Steensen Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Er det meg det er noe galt med ?? Jeg har hørt om google, ja. Og bruker det. Og det er forskjell på email-adresse og web-adresse. Igjen: er det noen som vet om email-adressen til www.captainsim.com ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 support@captainsim.com var den eneste jeg fant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Men til gjengjeld får vi fantastisk brae fly da Tja, uten å være noen 727-ekspert selv mener jeg å hsuke at den ble hudfletta av diverse piloter etter release... hmm, nå har jeg ikke prøvd det men på bildene ser det utroilg bra ut. Noen som anbefaler/ikke anbefaler å kjøpe det? Har tenkt på å kjøpe det om en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Personlig syns jeg den er kjempebra. Noe annet enn 737 men arti. Har hørt at den krever ganske mye så du må sikkert ha god pc. Med P4 2.4ghz, 1gb ram, radeon9700 pro går det helt greit. Har ikke merket noenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Captainsim 727 Pro er fantastisk bra. Verdt hver krone! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Captainsim 727 Pro er fantastisk bra. Verdt hver krone! Stemmer det Men det krever at man LESER MANUALER!!!!!!! Så de som ikke gidder å sette seg inn i dette flyet,bør la være å kjøpe det....da det etter all sannsynlighet kommer til å samle "støv" på harddisken. Dette flyet har ingen "automatikk".....ingen vnav-lnav eller autoland....heller ikke speed hold. Det må navigeres på "gamle måten" etter VOR/NDB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Må si at jeg har sans for Captainsim sine flyvalg, Mig-21, Starfighter, 707 og Yak-3 er nok ikke akkurat modeller som skaper rush på ecommerce-serveren, men som absolutt fortjener grundig representasjon i fs. Det er viktig å innse at for ikke så veldig mange år siden måtte en pilot faktisk fly flyet, og tre mann jobbet relativt hardt i cockpiten. I dag har vi simmere som har lært seg alle knappene på PMDGs 737 og innbiller seg at de er fullbefarne piloter mens de i virkelighten ikke engang behersker den enkleste VOR-naviogasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.