Stig Sandnes Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 I kveld / natt var det rikelig med fly til/fra Bodø og litt til resten av Nord-Norge, i alle fall mer en hva som er vanlig. Det var Bodø Tower, Bodø Approach og Bodø Control online. Var bare et fint radarbilde som lyste opp ansiktet mitt når jeg logget på for ca. 2 timer siden Fortsett slik da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 typisk...... At det er så sent på kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjempebra og artig med litt aktivitet akkurat den dagen jeg skulle ha "oppvisning" for en "real pilot", selv om trafikken først tok seg opp senere på kvelden. Han ble nok litt imponert over nivået deres og alt arbeidet som blir lagt ned gratis. Kanskje har jeg rekruttert en ny VATSIM-pilot (ikke sant Andreas? ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hehe, når jeg fløy ned til Munchen så var det bare Oslo CTR og Gardermoen APP som var online, men når jeg begynnte å nærme meg Tyskland flokket det seg til flygeledere i Norge, skulle heller tatt en domestic jeg vet du! Vi får se om det blir en reprise i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hehe ikke klag da Ivar! Fløy også ned til EDDM, fikk ENGM APP ENOS CTR EKDK CTR EDWW CTR EDBB CTR EDFF CTR EDMM CTR EDDM APP EDDM TWR Det er utrolig gøy hvor realistisk det blir når man nesten får like mange ATC i FS som det er in real.. I hvertfall i lufta! Flott at det har kommet ATC i nord og! Det sette vi stor pris på vi piloter. Bodø control.. styrer dere ENSB? (ikke i real, men på VATSIM) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hehe ikke klag da Ivar! Har ikke klaget jeg? Er strålende fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Og mere ATC kommer fra meg (hvis jeg består ) har sendt in testen nå (teori) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.