aleksander rødland Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei jeg skal fly 737 klm fra Bergen til Amsterdam også videre 747 til miami i vinterferien. men jeg bare lurte på hvem jeg må snakke med for og få en avtale om og sitte i cocpiten under hele turen fra bergen til Amsterdam? Noen som vet?? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjenner du noen som jobber i KLM det har nyttet for meg når jeg har fløyet med brathens og sas sier spør bare den jeg kjenner så for jeg sitte i cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg prøvde å lete opp en e-mail adresse til deg, men siden var vist nede for øyeblikket. Her er forøvrig siden hvis du vil prøve igjen senere. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 KLM er ganske strenge når det gjelder sikkerhet, så det er tvilsomt på at du får sitte i cockpiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ja, i påskeferien i fjor hadde jeg 4 turer med KLM. Fikk nei alle gangene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vis du vil sitte i cockpit anbefaler jeg deg å sende et papir-brev, ikke en e-post. Sett det litt pent opp, så bruker det ofte å gå gjennom! Skriv litt om deg selv og din interesse for fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Jones Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Å sitte i cockpit til USA kan du bare glemme. Det er jo ganske strenge med sikkerhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis du leser hva han skriver så har han tenkt å spørre mellom Bergen og Amsterdam, som så vidt jeg vet ikke er i nærheten av USA.. Men det er fortsatt mulig i USA også, men da skal du vel være så heldig at du burde spille mye lotto.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hvilken av de er det jeg skal sende til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.