Stian Berg Hansen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 I 15-tida i dag så jeg et fly fra Storbritannia merket "Royal Air Force", og "ZZ127" på Langnes. Flyet lignet på en Galaxy, men hadde wingtips... Noen som vet noe mer? Hilsen Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg så den jeg også, og det var IKKE en galaxy . Det var nok en C17 Globemaster. Utrolig pent fly !! [image]http://www.af.mil/media/factsheet/c_17.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Den røyk skyen bak flyet er det flyet som lager den? I såfall: WOW den har kraftige motorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MN Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 For et beist av et fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Motorene er helt vanvittig store. Støvskyen på bildet kommer visst bare av at flyet tar av fra en ørken og det fyker litt sand opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Nå ble jeg misunnelig ... ska jeg hive meg i bilen å dra opp å se?? .. hadde vært arti å sett en C-17 ja!! Dere må knipse noen bilder ved slike begivenheter,å slenge de ut på forumet så vi får se hva vi går glipp av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Berg Hansen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Dere må knipse noen bilder ved slike begivenheter,å slenge de ut på forumet så vi får se hva vi går glipp av! Hadde selfølgelig tatt bilder bare jeg hadde hatt kameraet med på flyplassen Men blir bilder i morgen om den fortsatt er her da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Og for oss som vanker på andre fly-fora så kan jeg fortelle at denne Globestaren egentlig skulle ha landa i Bardufoss, men rullebanen var for glatt selv etter 8 timers kosting at bremseeffekten var for dårlig for RAF-flygerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Berg Hansen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Blir nok ikke noe bilder, den dro nettopp Men for et drønn! De fire motorene må være sterke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ja, en heftig maskin med MTOW 265 tonn med fire kraftige motorer ,41,7K . Til sammenligning - en 737-700 har en MTOW på 69 tonn, og to 24K-motorer. Hilsen Roald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 [sensurert] så var jeg borte akkurat da den var her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Berg Hansen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Martin, jeg tror den er her enda. PS. Se screenshot-forumet for bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Nå er det sommerføre her "sørpå", så det er ikke grunnen lenger. Kan jo hende skiten er u/s, eller at de velger å kjøre lasta ned hit landeveien, og venter på biler. Heller mot litt for mye pils på Skarven i går..... PS: TIL 0401251100EST TWY 'A' ALPHA CLOSED : NOTAM ENTC/0003/04 Har de parkert den litt "dumt"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.