Gå til innhold

Perhaps somewhat off topic, but OK?


Leslie Salvesen

Anbefalte innlegg

Hi, all you Simmers out there, who sent me your good wishes to my birthday! I printed it all out and have read it over and over again, and I'm not ashamed to confess that I have tears in my eyes!

Men la oss være forsiktige med person-fokusering! Som "Sjuende far i huset" kan jeg vel muligens fremstå som noe spesiell, men jeg må tross alt få lov til å være en av dere, enten dere er 11 eller eller 78 år gamle!

Til noen av gratulantene må jeg dog få lov å komme med noen tilleggsbemerkninger:

OLAV M.: Jeg tror nok jeg føler en like stor ære ved å få fly sammen med _deg_!

LARS CHR.: OPP-TIMIST!!!

NILS P.: Jeg anser det som en ære å få være sammen med dere alle i miljøet!

JOHN: My difference in take-offs and landings on FlightSim is better be forgotten! But in real life the difference is 1 - one -! In the evening of October 21, 1956 I went into the big drink (Mjøsa) and swam about for some 1 hour and a quarter in 9 Deg. C water. I flew again 3 weeks later, but I have never been fond of going for a swim in the sea since then!

Hej ÅKE: Vi i min alder har aldri glemt det som det svenske folket gjorde for oss under siste krig (men da glemmer vi helst den svenske regjeringen!). Det er alltid like hyggelig hver gang vi hører fra våre svenske venner på FlightSim.no!

Hei Kjell M: Takker for tilliten, men dessverre....

Og nå tror jeg vi bør glemme gamle

onkel Leslie for en stund!

leslies@online.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...