Gå til innhold

Jæ[xxxx]a SB!


Agnor Bertheussen

Anbefalte innlegg

Maskinen henger seg opp i samtlige tilfeller jeg prøver å connecte til VATSIM. Det er når jeg trykker med 2. museknapp på det gråe området i SB relay/SB vinduet inne i flightsim 2004 maskinen bare henger seg opp. Får beskjed om at det er et eller flere program som krever registrert FSUIPC for å kjøre. Men det sies jo at SB ikke krever en registrert versjon av FSUIPC.dll.

 

Nå kan det nevnes at jeg har reinstallert flightsimmen, alle tileggsprogrammer til fs, og registrert Squawkbox i app.reg i FSUIPC samt at jeg begynner å bli jæævli lei av å lete etter årsaken. Er det noen som har peiling NÅ dA? Er det spesielle versjoner man bør ha av programmene, fsuipc og all den her dritten her. Er så utroolig trøtt og lei av å installere og ikke få det til. Jaja.. får bare prøve litt til i mellomtiden.

 

Mvh Agnor! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

 

Fikk det til nå, men da må jeg bruke SB Host og ikke den .dll fila. Irriterende å måtte gå inn og ut av FS for å gjøre noe i SB. Noen som vet hvorfor jeg ikke kan bruke .dll fila? Den som gjør at SB blir integrert sånn halveis i FS9. Jaja.. takk for all hjelp så langt!

 

gleder meg til å fly ikveld,, håper det kommer mange folk! Vi ska jo fly i Finnland jo! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjort det! hater den der driten så jæævli! så sinnsykt lei av å bare være plaga. Har gjort hver hællvetes ting som går an. Hva går det egentlig an å prøve? Har prøvd alt jeg kan komme på. Har installert alle prog på nytt x ant ganger. ink fs9. Skjønner ikke en dritt. Plutserlig så takla ikke pcen min squawkbox. La meg si: fsuipc.dll er IKKE REGISTRERT!!! sqwawkbox er blitt registrert på application data INNE i fsuipc når man er inne i fs9. er ikke det riktig? nå virker ikke Host SB heller lengere. blir bare sort i simmen og ulovelig opperasjon. Dette er faaeaen meg nydelige greier!!

 

flightsim er no dritt av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg forstår din frustrasjon. Jeg har akkurat samme problem på en maskin. Har gjort alle forsøk unntatt å formatere harddisken.

 

Har fjernet og reinstallert både FS2002 og FS2004, SB og alle flyfiler jeg har, så det må være et program som har overskrevet en systemfil i Windows som er synderen. Folk må lære seg å lage installasjonsprosedyrer som ikke gjør slikt, og jeg må slutte å installere alle mulige ting på maskinen og bare bruke den til seriøse ting: Flysimulatorer.

 

På en annen maskin har jeg nøyaktig samme oppsett, og alt funker fint. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nei, det er ikke helt samme situasjon. Jeg kommer ikke så langt at jeg får startet SB i det hele tatt. Får ikke opp startbildet med Click to join. I stedet får jeg en melding om at SB har kræsjet med referanse til en masse systemfiler som feilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...