Gå til innhold

Nye funksjoner i forumet


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Da har jeg oppdatert forumet med en del nye funksjoner. Her er litt om det viktigste:

 

Vi har fått en kalender. I denne kan dere legge inn events direkte i kalenderen, eller koble et innlegg i forumet til en dato i kalenderen. Videre har dere fått et felt for fødselsdag i "min side" hvor dere kan (Om dere ønsker det) registrere denne for å komme i kalenderen (Og på forsiden på den store dagen, og kanskje det følger en kake med...)

I kalenderen kan dere både legge inn ting som alle ser, eller ting som bare dere ser.

Som et forsøk har jeg åpnet for at alle kan legge inn slike offentlige events i kalenderen, men om det sklir ut blir det slutt på det.

 

Dere kan nå ignorere en bruker ved å følge link fra brukerens profil. Dere vil da ikke lenger se vedkommendes innlegg eller motta prvat beskjed fra denne (Dette kan dere tilbakestille fra "Min side" eller fra brukerens profil.)

 

Poll er nå fikset slik at det funker ordentlig, og som et forsøk kan alle nå starte slike spørreundersøkelser.

 

Dere kan få dato i flere formater (Finnes i "Min side")

 

Bilder (avatarer) finnes det en mengde forhåndsinnlagte å velge mellom.

 

I tillegg en rekke småting som er fikset ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat dette som var tatt opp sist gang pollfunksjonen var diskutert....forumene fylles opp av poller om svada....hvem er best av...osv osv..nei se å få fjerna pollfunksjonen!!

Så enig, så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...