Steinar Grindstein Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Les mere her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209249 Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hva er det man egentlig går glipp av? Flymaten er jo ikke akrat noe gormet måltid Hvis maten de skal selge er bedre enn det, betaler jeg gjerne noen kroner for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hva er det man egentlig går glipp av? Flymaten er jo ikke akrat noe gormet måltid Du har jo "Gate Gourmet" da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg er enig med Jan Erik.. Halv-varme skinkebiter surret inn i aluminiumsfolie servert med ett rundstykke og en liten boks med smør + en muffins til desert er ikke det beste måltid nei. Det gjør ikke meg noe særlig å måtte beltale for maten på flyet hvis den er bedre enn den man få i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvis de skal slutte med gratis servering så må nå IVÆRTFALL maten bli bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Greit. Da får de sette ned bilettprisen også!! .. Maten er jo ikke gratis. Man kjøper jo en billett som inkludere mat. Da er det jo en selfølgelighet at utgiftene med catering blir trekt av billett-prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Her er mer: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=706465 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det er jo akkurat derfor de dropper gratis mat, for å kunne tilby et billigere produkt... Det er det nordmenn vil ha idag, så da får de det som de vil... Men billigere reiser betyr også mindre seteplass, færre avganger, og et generellt lavere service-nivå... Det selskapene som nå kryper ned i "mellom-sjiktet" også tilbyr, i motsetning til lavpris-selskapene, er gjennomgående innsjekking, billettsalg over skranke, aviser, flere destinasjoner, og det er derfor man ikke er rene lavpris-aktører, men heller ligger i "mellom-sjiktet" mellom LCC og fullpris-selskap... Selv synes jeg flymat generellt er godt, og en del av flyturen... ...og jeg har fått flymat som faktisk har smakt helt utmerket, og som faktisk innbød til flere porsjoner.. ..og det på monkey-class faktisk (men ikke i Norge)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Men billigere reiser betyr også mindre seteplass, færre avganger, og et generellt lavere service-nivå... Færre avganger kan vi ikke få her nord,da måtte de slutte og fly her (Mener da Braathens) service vet vi ikke ka er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jan Erik, jeg vet ikke hva du mener med "her nord", men for Bodøs vedkommende har Braathens 18 ankomster og ca like mange avganger på en hverdag. Hilsen Roald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 For oss er jo dåkker sør-norge I kirkenes har de vel 2 pr dag og en lørdag/søndag Ønsker norwegian velkommen med åpne armer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Da mener du vel Norwegian's Fokkere? Tviler på at Vadsø klarer å ta ned Boeing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Jones Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kenneth: Ja flymat er generelt godt, særlig når man skal ut på lange reiser. Synes da BA kunne servere litt oftere på sine langdistanseruter. Fra San Fransisco fikk vi bare et måltid en time etter takeoff og en time før landing, og bare en liten snack imellom. Det er bare min personlige meninger, da sikkert alle ikke blir like sultne som meg på flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Da mener du vel Norwegian's Fokkere? Tviler på at Vadsø klarer å ta ned Boeing... nei.. da mener han Norwegian sine 737 som skal begynne å lande på Høybuktmoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 For oss er jo dåkker sør-norge I kirkenes har de vel 2 pr dag og en lørdag/søndag Ønsker norwegian velkommen med åpne armer Litt feil dette da.. Trur dem har to avganger Søndager, Mandager og Fredager. Alle andre dager er det kun formiddagsflyer som kommer direkte fra Oslo som BU flyr.. ellers så er det kun WF der borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Da mener du vel Norwegian's Fokkere? Tviler på at Vadsø klarer å ta ned Boeing... nei.. da mener han Norwegian sine 737 som skal begynne å lande på Høybuktmoen Skal de det? Tøft!!! ehh.. men nå bor jeg her nede da....*sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Litt feil dette da.. Trur dem har to avganger Søndager, Mandager og Fredager. Alle andre dager er det kun formiddagsflyer som kommer direkte fra Oslo som BU flyr.. ellers så er det kun WF der borte. Uansett! de skjønner tegninga Men da står det jo egentlig enda værre til enn det jeg tenkte Norwegian: Kirkenes-Høybuktmoen til oslo 455.- Får nesten lyst til og reise til oslo bare på gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Mye bedre mat på flyplassen uansett, jeg klarer meg godt uten mat på de korte innenriksflygningene i Norge, jeg flyr heller billig. Men når flyturen derimot varer 4-6 timer kan det være godt med en matbit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.