Gå til innhold

JAAA!!! Det er lovlig å streame ATC!


Vegar Mikalsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Åssen får dere dette til å virke??

 

Dette fungerer ikke uansett hva jeg enn prøver her... ""

 

Skriv inn http://icecast.nome.no:8000/engm i WMP i stedet for http://torfinn.nome.no/engm.pls som ble foreslått tidligere i forumet

 

Da funka det for meg

 

Marius ""

 

Hvor i WMP skal jeg skrive dette inn? Prøver de fleste steder men det går ikke ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten det samme problemet som Arne-Jørgen.

 

Får ikke dette til å fungere.

 

Real player, Winamp, media player..

Ingenting virker.

Når jeg bruker Real player, så står det at den er connected i nøyaktig 1,5 minutter. Da kutter den.. Har fortsatt ikke hørt et pip heller når den har vært connected i de få sekundene heller.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftfartstilsynet vil nok si nei ja. Dette vil de si pga sikkerheten.

Men loven er faktisk slik at man kjøpe og man kan lytte men man kan kanskje ikke videreformidle det til andre i stor skala.

Selv har jeg scanner og har et radioamatørsertifikat som også gir meg tillatelse til å sende på spesielle frekvenser men lytting på alle frekvenser som ikke er krypterte skal være lov.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de to funker for meg på jobb. Regner med det er en firewall sperre som sperrer porten, som jeg selvsagt ikke har kontroll på. Har ikke lyst å ringe IT heller ""

 

Og hjemme har jeg ikke båndbredden (um, egentlig ikke på internett hjemme fortiden faktisk).

 

Er det mulig å streame slikt på vanlig web port?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...