Gå til innhold

Hvor bor vi egentlig her i verden?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Je bor på Atna, noen som vet hvor det er??

Ikke det nei, [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/rolleyes.gif[/image] tenkte meg det.

Vel for de som vil vite det, les videre, andre kan bare se på neste innlegg (dere går ikke glipp av noe)

Atna ligger i Stor Elvdal kommune i Hedmark, og ligger langs Glomma. Siden bygda med ca 100 innbyggere ligger midt mellom Oslo og Trondheim langs riksvei 3 er det sparsomt bebodd her. Er vel snart mere ulv enn folk her.

Skulle noen være så uheldig og finne på å kjøre seg bort oppi skauen kan dere stikke innom Hanestad Shellsenter på Hanestad, hvor mor og far jobber og eier sjappa.Og jeg har sikret sommerjobb. (Det var dagens reklame).

------------------

Bent Marius Engseth

2476 Atna

engsethn@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe å fortelle dere at dere orker å gjenta hvor dere kommer i fra, hvor gamle dere er, alle disse opplysninger finnes på Den Norske Flysimmerlista.

Jeg snakka med en flysimmer fra Hasvik og vi fant ut at det var unødvendig topic og man finner det man leter etter på flysimmerlista hvor alle som har registrert seg.

PS.:Nå får jeg "pepper" fra noen og jeg tror det er mange som er enig mrd meg?

Oddbjørn

------------------

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...