Gå til innhold

Et personlig spørsmål


Ronny Olsen

Anbefalte innlegg

Hvorfor liker du å bruke FS2004?

 

For min del er jeg fasinert av å reise, gjerne til fremmede land. At jeg liker fly gjør at jeg kan kombinere geografi med en liten virtuell reise.

Samtidig har jeg en glødende interesse for data, og jeg synes at FS2004 gir meg mange utfordringer som jeg lærer av.

Det kan være alt fra problemer med hardware, til nøye strukturert software jobbing...eller bare avkobling fra dagens mas.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg liker det er pga at jeg liker alt som har med flyging å gjøre. Flyr både rc helikopter, fly og seilfly i det virkelige liv og har gjort det lenge.

 

Man lærer også MASSE om software og hardware når det kommer til pc. Masse problemer og mye galt hører også med her, men man lærer av dette også.

 

Mange folk på dette forumet er veldig hjelpsome, og det kommer alltid en løsning på et problem.

 

Liker å se at man klarer å gjøre store forandringer i et spill. ""

 

Liker å fly rundt å se på ting og kanskje forandre ting jeg ikke synes er bra nok i FS.

Det er kun tidsfordriv, men det er et veldig bra tidsfordriv etter min mening.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvorfor jeg liker FS? Hovedårsaken er at jeg er veldig interessert i fly. Har vært flyinteressert så lenge jeg kan huske, og det blir bare verre med alderen "". Og hvilke andre spill lærer man noe nytt av hver eneste dag man spiller eller leser om det og man faktisk får nyttig lærdom for seinere i livet?

 

Det må vel også være at av de spillene det finnest flest mod'er til, man kan få et nesten nytt spill hver dag om man vil. Det går heller aldri an å runne det, det er hele tiden nye utfordringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Arild. Er ingen spill som er så allsidige som Flightsim. Men eg sakanr faktisk ein form for gameplay som ein kunne velgje. Altså at ein kunne velgja mellom gameplay eller "free flight" der ein kunne fly kor ein ville.

 

Kvifor EG flyr.. vel det er pga at eg er flyentusiast og likar å læe nye ting og prøve meg som pilot ""

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvilke andre spill lærer man noe nytt av hver eneste dag man spiller eller leser om det og man faktisk får nyttig lærdom for seinere i livet?

 

Lek og lær.

 

(Er ikke så proff på navnene)

 

Ja, for en periode kan man vel lære hver dag av disse spillene, men det tar til slutt slutt. Innen luftfart blir man aldri utlært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...