Geir G Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei! Skal bestille York og pedaler fre NAKSHOP, men jeg lurer på hvor lang bestillings tiden er? Viss jeg bestiller nå... Når får jeg den da? Håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 1. York? 2. Om du vil kaste bort 2300 på yoken når du får den for 1499 på elkjøp, så er det greit for meg. Tror leveringstiden er ganske grei. En uke eller noe sånnt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Du må belage deg på 1-2 uker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 den var utsolgt.. (på EL-kjøp..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 åja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg bestilte en pakke fra NAK shop tidlig i går. Skrev at det hastet. Fikk pakken i dag. Tok én dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kenneth, Ikke det at det hadde noe med dette å gjøre, men skal du fly i morgen? (jubileumsturen) Jeg skal sitte på med Viktoria hvis det blir bra nok vær..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Alnes Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 2. Om du vil kaste bort 2300 på yoken når du får den for 1499 på elkjøp, Nå er det juletilbud på CH produktene hos NAKSHOP, omlag samme pris som elkjøp, og i tillegg en add-on på kjøpet!! Look.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kenneth, Ikke det at det hadde noe med dette å gjøre, men skal du fly i morgen? (jubileumsturen) Jeg skal sitte på med Viktoria hvis det blir bra nok vær..... Hei du! Skal ikke fly selv, men stikker sikkert innom en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andreassen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvor på Elkjøp har de sånt? Har jobbet der selv, men aldri sett noe yoke? Er det vanlig? Hvilken butikk, nummer takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Takker for svar! Hei! Se på internett sidene deres.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Bestillte i går kveld! Flyratt med pedaler (julegavepakken..) Får også med IL2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis det var Elkjøp i Åsane du var på så var det jeg som kjøpte den siste. men de sa på Elkjøp at hvis du kom og sa i fra om at du skulle ha en sånn spake så måtte du bare si det til de og så skulle de bestiulle det for deg og dett kunne ta opp til 5-7 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ok, det var i Åsane De sa de ikke kom til å få en inn før nyttår Men det var ikke jeg som betalte, så jeg er glad jeg kjøpte fra NAKSHOP. Foreløpig ivertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ok. sorry for at jeg tok den siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.