aleksander rødland Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er det jenter som flyr på vatsim?? har aldri hørt noen jenter spille fs i det hele tatt jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er ivertfall en: Hanne Sist jeg så var hun den eneste som var Senior controllor (?) Men det er jeg ikke sikker på...... Finnes flere jenter som spiller FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hanne er en veldig aktiv flightsimmer! Hun farter verden rundt, men nå er det faktisk en stund siden jeg har sett henne. Det finnes nok en håndfull jenter/kvinner som flyr flightsimulator, men et fåtall i Norge tror jeg nok. Møtte ei ganske så pen jente i 15 års alderen fra USA som var meget interissert i flightsimulator, var faktisk hun som lærte meg å fly mulitiplayer og sette opp Roger Wilco i FS2000 når jeg var en absolutt NEWBIE med store bokstaver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.