Ivar Skaugstad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei folkens! Det er vel flere av dere som vet hva Newton er, et ungdoms og "forskningsprogram" som går på NRK på Søndagskvelden. Tro det eller ei, så har det vært en del interessange temaer som har vært tatt opp der! En episode var de på Gardermoen, og en annen var de opp i småfly, eller for å være mer korrekt så var de oppe i LN-HOF, Værnes Flyklubb sin Cessna 170. I år har Newton tenkt å gi en julegave til seerne sine, de vil nemlig sende en reprise på flere opptak som de har gjort. For meg virker flere av disse opptakene uinteressange, men de tilbyr at vi får se flyrepotasjen om igjen! Dette bestemmes ved at vi stemmer fram den vi ønsker å se på hjemmesiden deres! Det eneste dere trenger å gjøre er å merke av "Unni flyr" på venstre side (gjærne flere ganger.. ) for så å kunne se LN-HOF i aksjon førstkommende Søndag (21.12.03) klokken 17:30. Kanskje det er akkurat din stemme som avgjør om alle vi flyentusiaster i landet får se noe artig på Newton! Bli med å stem du også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Eg har avlagt stemma mi. Og NEI den gjekk IKKJE til den stygge teite miserable robothunden som ingen har glede av. Den gjekk til Flyprogrammet ja!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg så denne episoden da den ble send, men det skader ikke å se den i reprise. Robot-programmet var også veldig interesant og faller tydelivis i god smak hos de fleste, men jeg valgte flyprogrammet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 HUND??? Hvem er det som vil se det? Der er jo fly som teller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Roboter er en genial oppfinnelse som er spennende for folk å se på og det var jo ikke bare den robothunden som ble vist, men og en masse andre roboter. Fly er mest spennede for oss, men man kan ikke rekne med at hele Norge interiserer seg for fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Hagen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Min stemme gikk til dinosaurene på Svalbard, så det så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Min stemme gikk til dinosaurene på Svalbard, så det så! Sviker........ Alle har sin smak. Men folkens, kom igjen, avgi flere stemmer om mulig! Vi ligger foreløbig på en 3. plass, so come on! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det går bare ann å stemme en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ta å slett cookies etter hver gang du stemmer, da kan du stemme så mye du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hehe, nå er jeg og Børge i full gang med å skaffe høy prosent her! Jukser litt med cookies, men alt er lov i kampen om å få se fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva med den gangen han karen (som jeg ikke husker hva heter i farta (han Robinson fyrn som var med før)), var med opp i F-5 fra Rygge, jeg vil jo påstå at det var litt mere intressant enn Cessna opptaket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hehe Da er vi snart i mål, bare noen få prosent igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Vel, for min del ser det ut som vi leder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Lol, plutselig er fly oppe i teten. Kan ikke gjøre annet enn å flire. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hehe, jeg og Børge har deaktivert cookies så her går det unna! Logg: 19:05 - 42,2% 19:10 - 44,1% 19:15 - 46,3% 19:18 - 47,8% THE END Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Hagen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Mine herrer. Det der er uærlig, uetisk og dere burde vite bedre. Husk at det er mange unger som ser på Newton og de er ikke alle like interessert i fly. Dere får uansett dosen med flystoff på TV eller internett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fortell meg hvordan jeg deaktiverer cookies, så er jeg med jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Harald, vi tok dette til oss og stoppet med en gang vi så innlegget. Vi vet at dette ikke direkte er ærlig, men det er ingenting som sier at det er ulovelig heller. Men det er klart man skal ha tanker til barna som gjærne vil se andre ting, så vi gir oss her og lar avstemmningen gå sin naturlige gang! De har fortsatt 5 dager på seg å stemme, så vi får se hva det blir til.. God Jul til dere alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvordan deaktiverer man cookies? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Til dere som ser ut til å gjøre det samme, det forblir en hemmlighet om man ikke vet det fra før. Vi ønsker ikke at denne "juksingen" skal holde fram, vi har fått stort nok forsprang. Må ikke overdrive heller kan dere forstå, så vi lar det ligge for nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ok, men lurte bare sånn generelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 I starten var flyprogrammet på nest siste plass, har dere virkelig klart og få resultatet opp i 47% ved og fjerne cookies? Det kan ialefall ikke være mange andre som har stemt hær, for da måtte dere ha holdt på veldig lenge, men det er jo mulig det. Har ikke noe i mot flyprogrammet jeg ialefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Olsen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som fikk med seg Newton idag? Ble akkurat for sen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja, jeg så det. Flyinnslaget varte i ca 3min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Inge Sivertsen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Går du inn på denne siden så er det mulig å se programmet. Se nederst på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det var bare et kort innsalg på noen sekunder. Er det noen her som tilfeldigvis tok det opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg så det helt tilfeldig så jeg fikk ikke tatt opp. (Egentlig ikke så rart at det innslaget vant med tanke på det som står høyere opp på tråden ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Fly Fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det der var nok ikke selve programmet. Det var nok bare kort version av alle..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.