Rune Barmark Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Andreas, no problem med det du sa. Vi sender PM når vi har funnet ut mer ang. medlemmer! Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Martin Nylund, sjekk PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Martin Nylund, sjekk PM Takker! Hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ka me mæ da? æ har jo laga flyan!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du er velkommen, vi tar kontakt med alle som har sagt i fra her Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jippi!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan jeg få bli med også? Jeg har "litt" erfaring innen fly repainting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Som sagt over, vi tar kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Via mail? Isåfall visst dere trenger min så er den sas_737@msn.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvis dere tenker på å lage side i FrontPage kan jeg kanskje være behjelpelig med å styre unna sånt svineri. Rop ut! (mail=mkrwii@start.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Blir dette noe av? Vi har jo noen medlemer allerede, håper bare det er nok av dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Joda, det ser sånn ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 håper bare det er nok av dem! Jeg tror faktisk også at vi er i overtall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Gledelig nyhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 i'm inn men når vi har onnlinekvelder der vi har training og slikt er det mulig og lage en egen MPserver der man slipper og koble seg opp med SqawckBox? har nemlig problemer med VATSIM. dette er tatt opp før og jeg har prøvd ALT! skjønner ikke ka som er feil. Men IVAO tror jeg er no problem og logge på og IVAO står jo for InternasjonalVirtualAirlineOrganization. OBS! Jeg er proff på narvik-Bodø og røst. Dere har vel tenkt og ta de rutene som de faktisk driver? her er hjemmesiden deres: KatoAir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det blir litt vanskelig for meg å drive med online flyvning. Jeg har bare ISDN Det er til å grine av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Men det er ikke obligatorisk å fly online, og det er heller ikke så sikkert at det blir så mange online-kvelder i begynnelsen En egen server kan nok kanskje bli litt vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Da er det bare for lederen å ta kontakt med meg, så skal vi se hva vi kan finne på til dere. Dette har skjedd fort. Ønsker dere all lykke og hell. Min e-post adresse er: aadnelie@online.no Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Dere har vel tenkt og ta de rutene som de faktisk driver? her er hjemmesiden deres: KatoAir Klart vi har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er også med hvis det er OK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Men det er ikke obligatorisk å fly online, og det er heller ikke så sikkert at det blir så mange online kvelder i begynnelsen det jeg mente var at vi kunne ha training kvelder. Ok det med at egen server blir vanskelig. Da kan jo jeg og noen flere dra på FS.no for T&Goes på Narvik. (hovedbase er der). Jeg melder meg gjerne som KatoAir_ATC. Kunne ha foretrukket RogerWilco men fordi de ferreste har det og pga. at jeg mangler Mic (Mikrofon) så blir det litt vannskelig. Micen min er ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor skal dere få tak i panel til Do228'en? For jeg driver nemlig å snekrer sammen et 228-panel nå(blir nok ikke DF-standard, men bedre en ingen ting ). Si i fra om dere er intressert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, flott! Det skulle vi gjerne ha brukt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 klarer du og fikse Virtual Cockpit med trykkbare knapper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Når skal vi begynne dette? Jeg kan vell kanskje painte en cessna 208 i kato air jeg da (Om jeg finner paint kit!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg kan godkjenne pirepeser til folkene som logger turene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kanskje, vi skal sende PM eller mail til dere, om dere er med eller evt. ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 pirepeser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 PIlot REPort, slik man fyller ut når man har flydd en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.