Gå til innhold

Hva er det lengste du har sittet online?


O85_

Anbefalte innlegg

Vel, det lengste jeg har sittet online må vel være når jeg fløy fra Gardermoen ned til Gran Canaria.

Mener vel at den totale flytiden var på rundt 6 timer.

Men mens jeg var i "oppstartsfasen" til VATSIM, tok jeg en tur fra Cuba til Oslo offline.

Det var en tur jeg sent vil glemme, skulle "fly" mamma hjem forstår dere, hun skulle ta den samme flighten.

Fløy SAS A340, og turen tok ialt 11 timer.

Husker at jeg tok av fra Cuba i dagslys, fløy inn i solnedgangen og landet i soloppgangen på Gardermoen.

Tror jeg aldri har vært så døgnvill før, satt hele natten å snakket med ei av x'ene..

En flott telefonregning på nesten 4000,-!!!

Bra jobben til mamma betalte, men siden den gang har jeg fått strenge restriksjoner.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lengste jeg har fløyet i strekk er vel rundt 6 timer fra Gran Canaria til Gardermoen sammen med Ivar Skaugstad! Har også fløyet langt over dette på en dag, men da ikke i strekk!

Siste "slyngen" jeg har hatt på samme dag var sammen med Ivar på følgende tur: Oslo-Frankfurt-Athen-Paros-Athen-Munchen-Oslo.

 

Vi dro klokken 10.00 fra ENGM og var hjemme igjen klokken 0530 eller noe i den duren! Husker at jeg akkuratt så solen stå opp før jeg gikk til sengs(i sommerferien)

Grunnen til disse destinasjonene var at det var slik jeg hadde fløyet i real life sommeren 2003 ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen lange turer som pilot når jeg var med i tidligere VNoAF, hvor vi fløy til bla. USA noen ganger, husker ikke timene, men fløy sammen med noen C-130, samt at vi hadde noen pit-stopper på turen. Har også flydd til Afghanistan.. ""

 

Når det gjelder ATC så har jeg sittet en god del timer i strekk, men kommer heller ikke på noe konkrete timetall der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser ut som om den første posten ble slettet? Eller? ""

 

Uansett, min lengste tur gikk fra VHHH->EGLL over Stillehavet og Atlanterhavet. Deretter forsatte jeg fra EGLL til ENBR der jeg ble stoppet av sinte foreldre ""

 

23 timer tok VHHH-EGLL tilsammen, og resten tok ca. 2 timer (gate-gate). Tilsammen var jeg online 25timer med bare en frakobling (for å skifte callsign).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...