Andreas Karlsen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vurderer noe sykt å kjøpe denne. Noen spørsmål: Hvilke flyplasser i Norge er med? Koster den virkelig 50 Australske dollar (noe som tilsier rundt 550kr!!!!) og er det noen plass den er billigere enn på hjemmesida til EFZED? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 www.airlinesimulation.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 I Norske penger koster den 294.73.- og kansje en 100.- for frakt, så denne tror jeg skal ha meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Hvilken myntenhet er egentlig AUD? Er det Australske Dollar? Har siklet over dette spillet lenge nå, og må kjøpe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Selges dette spillet noen plass i Norge eller Skandinavia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Et godt spørsmål Simen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du kan jo spørre her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Airline 5 er en ganske omfattende bizz-sim. Du kan styre "alt" i et flyselskap, fra catering i de forskjellige klasser, seat config, fuel contracter, codshare,lønn. osv... Når det gjelder flyplasser i norge, så er de fleste med i spillet, inkl. kortbane nettet. Jeg har spilt Airline 5 i et halvt år ca, og liker det kjempe godt! Ett annet pluss er at spillet blir oppdatert ganske ofte. oppdateringer kan lastes ned fra hjemmesiden til spillet. av minus er grafikken, som er relativt amatørmessig, og vansklighetsgraden verdt å nevne... Spillet kan til tider være for lett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 I Norske penger koster den 294.73.- og kansje en 100.- for frakt, så denne tror jeg skal ha meg Mulig kronekursen er litt forandret, men 69.95AUD = 403,93 SEK, eller 339,72 NOK. Drev å søkte etter spillet her, siden jeg tenkte kjøpe det og vil ha litt tips +/- . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hmmm....har du sett på datoene på innleggene Timmy?? Ganske gammelt "spill". Nå er det vel FSPassengers som teller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja jeg så det.. men det diskuteres om dette spill og AirlineEmpire på g-kraft forumet så jeg ble litt sugen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.