Gå til innhold

Boarding musikk!


Julian Barratt-Due

Anbefalte innlegg

De bruker antageligvis musikksjangeren "Muzak"; spesiallagd og/eller sammensatt musikk for å få oss til å bli glade, få reiselyst og å bli avslappet (mange som er redd for å fly).

 

Det er rett og slett musikk lagd på grunnlag av formler som er i stand til å sette oss i den stemningen som oppdragsgiver ønsker. Forskjellige typer muzak finnes på kjøpesentre, heismusikk, butikker, filmer osv.

 

Les mer på www.muzak.com

 

Sjekk også ut

http://www.muzakvoice.com/

 

Dette er et komersielt nettsted med hensikt å ta kontroll over følelsene våre. Ganske skremmende egentlig.

 

Hilsen musikkvitenskap-student ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Julian..

Du gir deg ikke med dette du, dette har du jo spurt om før.

Nå er jeg bare litt spent på hva du har tenkt å bruke denne musikken til, har du kanskje tenkt å spille den under boarding?

Det slår iallefall meg på realitet på det området, men jeg slår deg fotsatt på klesstil.. ""

 

Hei Ivar!

Kødder du? Liker du klær og mote?

Isåfall det gjør jeg, er litt shoppe [sensurert]. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Julian..

Du gir deg ikke med dette du, dette har du jo spurt om før.

Nå er jeg bare litt spent på hva du har tenkt å bruke denne musikken til, har du kanskje tenkt å spille den under boarding?

Det slår iallefall meg på realitet på det området, men jeg slår deg fotsatt på klesstil.. ""

 

Hei Ivar!

Kødder du? Liker du klær og mote?

Isåfall det gjør jeg, er litt shoppe [sensurert]. ""

 

tror nok ikke det er moteklær Ivar sikter til... se her. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og Julian - navnet ditt har ikke akkurat lite assosiasjoner til musikk på nasjonalt toppnivå.. hva er din familielink til dette?

 

Håkon

 

Hei! ""

 

Den eldre generasjonen i familien min, Henrik Due og Mary Barratt startet Barratt-Dues musikk institut, og nå er det min far, Stephan, som er leder! for mer informasjon om Barratt Due, så kan du ta en titt her www.barrattdue.no

 

-

 

Hehe, Ivar, må ha litt stemningsmusikk når vi skal nedover til de sørlige breddegrade(som du kaller det) i helgen ""

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Julian..

Du gir deg ikke med dette du, dette har du jo spurt om før.

Nå er jeg bare litt spent på hva du har tenkt å bruke denne musikken til, har du kanskje tenkt å spille den under boarding?

Det slår iallefall meg på realitet på det området, men jeg slår deg fotsatt på klesstil.. ""

 

Hei Ivar!

Kødder du? Liker du klær og mote?

Isåfall det gjør jeg, er litt shoppe [sensurert]. ""

 

tror nok ikke det er moteklær Ivar sikter til... se her. ""

Vi gjør det litt lettere!

Jeg er ikke særlig moteopptatt, og liker egenlig ikke å shoppe..

Men det er jo bestandig litt gøy å få seg en ny bukse eller genser, eller nye klær i heletatt!

Men en shopping fan, no way!

Den dagen jeg blir gift blir kona satt av på City Syd mens jeg drar ut til Værnes å flyr litt.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...