T. Paulsen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er de orginale ai-flya i 2004 like dårlige som de orginale i 2002? Vurderer å skaffe meg 2004, men trenger MANGE gode grunner og overbevisninger for at jeg skal gi opp 2002 på 50GB Takker for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, de er like dårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Kenneth Joa Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det finnes ikke MANGE gode grunner for å kjøpe FS2004. FS2004 er etter min mening ingen stor forbedring i forhold til FS2002. En del nye fly, men jeg flyr ikke default fly uansett. Været og ATCèn har også fått en ansiktsløftning, ellers er det bare småting som er anderledes. Jeg har instalert FS2004, men er ikke overbevist om at det er på tide å pensjonere FS2002. De fleste addon jeg har er oppgradert til å virke i FS2004, men likevel bruker jeg bare FS2002. Med ActiveSky, UT og en drøss med pay/freeware fly og scenery, fungerer FS2002 100%. Mulig at FS2006 blir mer overbevisende, når den en gang kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Det finnes ikke MANGE gode grunner for å kjøpe FS2004. FS2004 er etter min mening ingen stor forbedring i forhold til FS2002. En del nye fly, men jeg flyr ikke default fly uansett. Været og ATCèn har også fått en ansiktsløftning, ellers er det bare småting som er anderledes. Jeg har instalert FS2004, men er ikke overbevist om at det er på tide å pensjonere FS2002. De fleste addon jeg har er oppgradert til å virke i FS2004, men likevel bruker jeg bare FS2002. Med ActiveSky, UT og en drøss med pay/freeware fly og scenery, fungerer FS2002 100%. Mulig at FS2006 blir mer overbevisende, når den en gang kommer. Synes bare det ser ut som om det er mye bedre default scenery i denne enn i 2002. Været og ATC`n har blitt bedre sier du,,, men hva har blitt bedre med det? Sier atc`n mere liksom. Bedre stemme på dem fremfor den whiskeystemmen de har i 2002 der de tydeligvis prøver å være en dårlig kopi av Bob Dylan ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ATC gir litt flere muligheter, som at du f.eks. kan be om å få lande på en viss rullebane, og at du kan endre en IFR-plan mens du er i luften. Du får heller ikke lov å fly VFR dersom siktforholdene er i IFR-området. AI-trafikken fungerer også litt bedre siden ATC fordeler den over flere rullebaner slik at det ikke blir så mange go arounds og takeoffkøer. Hvorvidt default AI er bedre enn i fs2002 er jo en fullstendig irrelevant problemstilling siden den går rett i recycle bin med en gang man har lagt inn 'ekte' flyselskaper, noe som har etterhvert har blitt et must (Soar og Landmark er jo ikke så veldig fascinerende å se på). Add on-AI fra fs2002 kan vanligvis benyttes i fs2004 med noen små oppdateringer. Det samme gjelder andre addons fra fs2002-eraen. Ting som ble laget til fs2000 og er oppdatert til fs2002 blir det gjerne verre med. Ellers synes jeg den største forbedringen er at himmelen ser mye mer naturlig ut. Mer naturlig farge - ikke så flat som i fs2002, bedre skyer, gradvis overgang mot horisonten, skyer som blander seg bedre med fjell, regn og snø som faller tett og vær som forandrer seg med tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ai flyene er forbedret noe vanvittig på flyegenskapene. Nå rygger de ut av gaten i steden for og bare ta en stor sving med en gang og no flyr de lengre på rullebanen før de tar av for i 2002 så bryker 747 bare 150m på og ta av. så no er det mye gøyere og se på aifly. Flyplassee er mye bedre det er satt opp taxe skilt på allle flyplasser og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ATC gir litt flere muligheter, som at du f.eks. kan be om å få lande på en viss rullebane, og at du kan endre en IFR-plan mens du er i luften. Du får heller ikke lov å fly VFR dersom siktforholdene er i IFR-området. AI-trafikken fungerer også litt bedre siden ATC fordeler den over flere rullebaner slik at det ikke blir så mange go arounds og takeoffkøer. Hvorvidt default AI er bedre enn i fs2002 er jo en fullstendig irrelevant problemstilling siden den går rett i recycle bin med en gang man har lagt inn 'ekte' flyselskaper, noe som har etterhvert har blitt et must (Soar og Landmark er jo ikke så veldig fascinerende å se på). Add on-AI fra fs2002 kan vanligvis benyttes i fs2004 med noen små oppdateringer. Det samme gjelder andre addons fra fs2002-eraen. Ting som ble laget til fs2000 og er oppdatert til fs2002 blir det gjerne verre med. Ellers synes jeg den største forbedringen er at himmelen ser mye mer naturlig ut. Mer naturlig farge - ikke så flat som i fs2002, bedre skyer, gradvis overgang mot horisonten, skyer som blander seg bedre med fjell, regn og snø som faller tett og vær som forandrer seg med tiden. Og da mener jeg det er meget god grunn til å bruke FS9 kontra 2002. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.