Gå til innhold

Nedlasting


Daniel Eliassen

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd tre ganger å laste det nye steinkjær sceneryet til Oppland. Men hver eneste gang har nedlastingen hengt seg. Detter fører til at jeg ikke får lastet ned ferdig.

 

Nedlastingene hengte seg etter:

Forsøk 1: ca 23mb

Forsøk 2: ca 5-7mb

Forsøk 3: 9,6 mb

 

Er det noe galt på serveren? Har andre dette problemet?

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Ser ut til at det kan være det som hindrer meg i å laste ned FSUIPC.dll for fs2k2, fra filbiblioteket. Finnes det en barmgjertig sjel som kan maile meg denne.

 

Hadde nemlig tenkt å ta min første tur på VATSIM i kveld.

 

På forhånd takk for all hjelp.

 

hvis ikke epost adressen min dukker opp i profilen, er den arnfinn@arnfinn.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp å laste ned fra flightsim.no biblioteket .. Jeg har forsøkt ørten ganger, og den stopper bare opp .. En ting er, hvis filen er på noen få kb (afcad2 etc) .. Da går det greit.. er det en fil på noen mb, så er det bare å glemme ..

 

Det funker derimot hvis jeg drar ned filen på serveren min (FreeBSD) som står hos en ISP

 

 

-Morten-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med en 0,5 megabits brebånd fra ivisjon

 

Nedlastingen av hong kong sceneryet gikk uten problemer, men jeg var på flightsim.com i går og lot internettvinduet stå pålogget (på flightsim.com) oppe i et par timer. Når jeg kom tilbake og skulle prøve å laste ned noe sto det at ett eller annet hadde timet out, husker ikke feilmeldingen men det var ikke at jeg hadde brutt grensen for hvor lenge jeg kan vere pålogget på flightsim.com. Like etter det dro jeg til avsim i håp om at jeg kunne laste ned der, ingenting virket (tror det var serverfeil på avsim) Etter det hadde jeg til og med problemer med å komme meg inn på forskjellige sider på første forsøk (det gikk på andre forsøk)

 

Hva er dette med timeout?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer her. prøver å laste ned Lennarts fly&fish scenerier. Men det stopper opp etter kort tid. samme symptom som skjer her: datastrømmen stopper bare opp.

 

Det at Timmy ikke merker feilen er at han har så sinnsykt rask linje (han tar ned 11 mb på 1 sek) at han ikke rekker å oppleve dette. hos meg stopper datastrømmen etter ca 10 minutter.

 

 

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timmy.

 

dette er problemet.

 

prøvde wget fra servern:

 

SYST ... done. ==> PWD ... done.

TYPE I ... done. ==> CWD /04scenery ... done.

EPSV ... failed. ==> PASV ... done. ==> RETR FF1.zip ... done

 

 

EPSV virker ikke / er ikke enablet. da får man pakketap. har man pakketap, stopper datastrømmen opp.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...