Per-kristian Jensen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nå har jeg tenkt og skal fly over middelhavet med noen forskjellige selskap. SAS:MD90-30 rute ENGM-Glasgow BA:B737-300 rute Glasgow Jan Mayen Grønlansfly:DHC6 rute Jan Mayen godthåb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Petersen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 skal fly over middelhavet Jamen go tur da SAS:MD90-30 rute ENGM-Glasgow BA:B737-300 rute Glasgow Jan Mayen Grønlansfly:DHC6 rute Jan Mayen godthåb øøøøøøø var den den geografi time jeg var sykk eller .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Brauten Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Javel..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 øøøøøøø var den den geografi time jeg var sykk eller .... Jeg tror du var syk den dagen du skulle lære norsk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 HE HE - LOL!!!!! 10 poeng for den Joakim, beste kommentaren jeg har lest i dag!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja, kanskje ikke verdens beste formulering, men det blir sikkert artig å fly over middelhavet for å komme til Grønland. Blir en ekstra lang tur da, ta med en thermos Ta bilder fra turen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Lye Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 øøøøøøø var den den geografi time jeg var sykk eller .... Jeg tror du var syk den dagen du skulle lære norsk også. Eg ler meg ihjel Fine Joakim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Trodde ikke at det var noen flyplass på Jan Mayen i FS2002 / FS2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Joda det er det. tror NA-temet har laget en og Jan Harry har også laget en version, men du må velge en av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Trodde ikke at det var noen flyplass på Jan Mayen i FS2002 / FS2004. Når jeg tenker meg om er det vel en gjengitt i Norway Airports, men at 737'r flyr der vet jeg ikke noe om. Trodde banen var ganske kort der, men jeg er ikke 50% sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 kremt. Angående 737 på Jan Mayen. Hercules lander der og jeg gjør mye ekstremt i FS og har trent en god del på og få dvs. store fly ned på korte rullebaner eks. 747 ned på tromsø. Det med bilder kan jeg godt gjøre men dere får ta til takke med små bilder. Fatter ikke hva som er feil. Linker til denne siden Kan jo bare linke til siden jeg har bildene mine på da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du kan jo sende bildene til meg så laster jeg de om på mitt serverområde for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 ok ksn gjøre det. Sender de mest sansynlig til helga. Forresten tror du du kan være en slik som jeg kan få laste opp bildene mine hos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 da er denne turen unnagjort. Landet akkurat på Grønland og har tatt MASSE bilder. Men pga. at jeg ikke fant en bra British Airways så ble det heller med SAS MD90-30. Pga. at det ikke var controllere på Jan MAyen for øyeblikket så landet jeg heller på Island. (De har vist ikke hørt om taxeveier før de nei). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 OT: Rune Brauten -------------------- Rune "Rudderduck" Brauten 1 Nm vest of MES 114.40 Det blir jo oppe ved Sollihøgda, og du kaller deg Lillehamring? Det er jo Roterud jo! (og nesten i Hedmark) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 nå er leg1 og leg 2 lastet opp greit nok så måtte jeg linke til hjemmesiden min men det gikk nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.