Gå til innhold

Lang flytur

Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Ja, kanskje ikke verdens beste formulering, men det blir sikkert artig å fly over middelhavet for å komme til Grønland. Blir en ekstra lang tur da, ta med en thermos ""

Ta bilder fra turen da ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke at det var noen flyplass på Jan Mayen i FS2002 / FS2004.

Når jeg tenker meg om er det vel en gjengitt i Norway Airports, men at 737'r flyr der vet jeg ikke noe om. Trodde banen var ganske kort der, men jeg er ikke 50% sikker ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt. Angående 737 på Jan Mayen. Hercules lander der og jeg gjør mye ekstremt i FS og har trent en god del på og få dvs. store fly ned på korte rullebaner eks. 747 ned på tromsø. Det med bilder kan jeg godt gjøre men dere får ta til takke med små bilder. Fatter ikke hva som er feil. Linker til denne siden Kan jo bare linke til siden jeg har bildene mine på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er denne turen unnagjort. Landet akkurat på Grønland og har tatt MASSE bilder. Men pga. at jeg ikke fant en bra British Airways så ble det heller med SAS MD90-30. Pga. at det ikke var controllere på Jan MAyen for øyeblikket så landet jeg heller på Island. (De har vist ikke hørt om taxeveier før de nei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...