Gå til innhold

En liten skrøner!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg måtte til å le ganske høyt når jeg leste denne første gang, tenkte jeg skulle dele den med dere!

 

This one was heard while flying in Holland, tower is talking to a female helicopter pilot..

 

"What's your altitude?"

"1000 feet"

"What's your heading?"

"175"

"What's your speed?"

"150 knots"

"What's your bra size?"

"36B........AAAHHHHH SHHIIIITTTTT"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permission to post it on another forum?

 

Den var god, måtte le jeg også..:D

 

PS: 36B, er ikke det litt lite til BH størrelse å være? Tallet er jo målet for CM rundt overkroppen. Den bruker å ligge på minimum 70..Med mindre du opererer med noen andre tall? ""

 

 

36B er en typisk tommestørrelse som nevnt her ja.. her er forklaringen på opplegget..

Del 1:

EKSEMPEL:

36 (tall målt i tommer/inches eller CM) er lengden rundt ryggen.

 

Del 2: B (litt over flatbrøsta..)

Cup size B eller størrelsen på selve "koppen" der brystet ligger i. Her er det fra A (minst) til F (størst). Alle cup størrelser etter D kan komme i flere bokstaver, for ex Dubble D (DD) Dubble E (EE) også videre.

 

Jeg er ikke sikkert på hva som er max på F, mener det er FFF, etter dette hvis den uheldige dame har større bryster en dette må BH spesial lages og tilpasses.

 

Utrolig hva en lærer med kvinne i huset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...