H S Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Til alle unge håpefulle: http://www.mil.no/felles/fms/utdanning/start/steder/lbsk/lfs/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Olstad Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvis jeg ikke tar feil, var det ikke 12 av rundt 300 søkere som kom inn ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvis jeg ikke tar feil, var det ikke 12 av rundt 300 søkere som kom inn ? Det er vel noe sånt de pleier å ta inn jeg...og bare 3-4 av disse vil igjen få muligheten til å fly F-16. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvis jeg ikke tar feil, var det ikke 12 av rundt 300 søkere som kom inn ? Veit ikke hvilket kull du sikter til, men kullet som var ferdig ved LFS rett før sommerferien, da kom 5 inn, av 17 startene i januar. Ryktene vil ha det at de skulle til multiengine og helikopter hele gjengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Andre Lindanger Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hehe. Ryktene er nok mange rundt hva som skjer med disse. En kompis av meg fra SFFK var heldig og ble bestemann ut på dette kullet. Jeg har forstått det som at det var mellom fighter eller helikopter valget sto. Jeg tror de får vite skjebnen sin rundt årsskiftet. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hehe. Ryktene er nok mange rundt hva som skjer med disse. En kompis av meg fra SFFK var heldig og ble bestemann ut på dette kullet. Jeg har forstått det som at det var mellom fighter eller helikopter valget sto. Jeg tror de får vite skjebnen sin rundt årsskiftet. mvh Må jo egentlig innrømme at jeg hadde blitt ganske skuffet om jeg måtte fly hjulvisp, hvis jeg hadde vært så heldig som han...men hva vet jeg, det kan jo være det han har lyst til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Meget vanskelig og bli jagerflypilot. Mange tror nok at det er ganske enkelt og få oppfylt guttedrømmen, men det er altså VELDIG FÅ av de rundt 600 søkerne (hvis jeg ikke tar feil) som kommer til å bli jagerpilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Meget vanskelig og bli jagerflypilot. Mange tror nok at det er ganske enkelt og få oppfylt guttedrømmen, men det er altså VELDIG FÅ av de rundt 600 søkerne (hvis jeg ikke tar feil) som kommer til å bli jagerpilot. Som sagt bare 3-4, hvis noen i det heletatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.