aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 hei når jeg har startet sb sent flight planen og alt så trykker conect og da blir bare bilde helt stille jeg høre fs i høytalerene men det går ikke annn og bevege på muse leer noe. det har kjedd 2 ganger no hva skal jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det kan være noe feil i drivere eller noe.. Send mail til Microsoft! Hvilken PC har du? ( innholdet ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 no klikket det ikke men no stod det. Error invalid password or calsign jeg hadde rett passord men calsign??? jeg skrev bare et tilfeldig ett jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Registrer deg hos vatsim først. Så får du passord i mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 jeg har jo gjort det da men jeg fikk ikke opp noe calsign kun id og password Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Er du egentlig god nok til å joine Vatsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 jeg er god til og fly hvis det var det du lurte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg tror han mente DATA teknisk sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Er du egentlig god nok til å joine Vatsim? Hva for slags spørsmål er det Bjørn Erik? Mulig det callsignet du valgte allerede var i bruk. Du kan velge hvilket som helst callsign, ingen er reservert! Så bare prøv et annet callsign i stedet, og se hva som skjer. Hvis du kjører SB inne i FS, så prøv å kjøre det utenfor en gang. Dette fiksa et problem jeg hadde med at alt låste seg. Kristian B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.