aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 hvor finner jeg SB 2.3.5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Kristiansen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 en ting til nåjeg er kommet så langt skal søke etter gamen min så kommer det ingen ting han bare står og søker og søker hva skal jeg gjøre?? jeg leste en gang at du må skrive inn en eller annen ip adresse men jeg husker ikke hvilke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 svar pliiiiiiiiiiiiz jeg trenger hjelp nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har du gjort alt rett? Ta en titt her: http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 ja jeg har gjort alt riktig finnes det en annen torturial? jeg må komme meg innpå...... er det noen som vet hva jeg skal skrive i ip adressen so de spør om rett før du skal trykke søk for at min game skal komme uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei! Mener du 127.0.0.1? flyetgeir@msn.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 hei jeg får ikke registrert meg på vatsim for jeg har hotmail. hva skal jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Skaff deg en sikkelig mail.. Hotmail er bare noe piss uansett! Jeg personelig bruker Lyse's mail tjenesete! Men den kan bare kunder bruke. Prøv Netcom! www.netcom.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 ok men en siste ting hvordan gjør jeg sånn at jeg kan se andre fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du skal ikke skrive inn noen IP på det feltet,la det være blankt og trykke OK... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 nei for da kom det ingenting men det kom det når jeg trykket den ip greia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.