Bent Stoa Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hei Dag. Har fulgt med på tråden her og det er jo hyggelig at det ser ut til å ordne seg med flyttingen. Skulle det av en eller annen grunn alikevel bli knuter på trådene, sender du meg en melding (utveksling av tlf./e-post), så ordner jeg og min kollega alt sammen, kostnadsfritt, i tide og 100% sikkert. Det eneste du må ta deg av, er å hente/motta serverne... Bare hyggelig å kunne bidra med litt ekstra støtte til fs.no! Ha en god helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvordan går det med dette da? Er det ordnet med transport? Når blir websiden tatt ned, og eventuelt hvor lenge? Blir det noen oppgradering av forumet som tidligere nevnt? Noen kjappe spørsmål til Dag dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Som han sa: om den blir transportert på den måten Dag foreslo, vil det max være noen timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Flytting blir det, og det blir forhåpentligvis bare snakk om en nedetid på noen timer. Hvilken dato det vil skje vet jeg ikke siden jeg ikke har fått bekreftet datoen for installasjon av linjen her. Programvaren til forumet er kommet i ny versjon, men så langt bare en beta. Slike betautgaver pleier å være befengt med en del bugs, så jeg venter en stund med å oppdatere forumet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vil denne oppgraderingen av forumet medføre en forandring i utseendet? Hver gang jeg begynner å bli vant til og å like et forum, så blir det erstattet med noen enda mer moderne og flott...Huff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Neida, samme forumet - bare med litt mer jingel and bells Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.