Gå til innhold

Flytting av servere


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Hei Dag. Har fulgt med på tråden her og det er jo hyggelig at det ser ut til å ordne seg med flyttingen. Skulle det av en eller annen grunn alikevel bli knuter på trådene, sender du meg en melding (utveksling av tlf./e-post), så ordner jeg og min kollega alt sammen, kostnadsfritt, i tide og 100% sikkert. Det eneste du må ta deg av, er å hente/motta serverne... Bare hyggelig å kunne bidra med litt ekstra støtte til fs.no!

 

Ha en god helg!

 

""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytting blir det, og det blir forhåpentligvis bare snakk om en nedetid på noen timer. Hvilken dato det vil skje vet jeg ikke siden jeg ikke har fått bekreftet datoen for installasjon av linjen her.

 

Programvaren til forumet er kommet i ny versjon, men så langt bare en beta. Slike betautgaver pleier å være befengt med en del bugs, så jeg venter en stund med å oppdatere forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...