Gå til innhold

Favorittflyplass?


Ole Reidar Dvergsdal

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Norge: Gardermoen og Torp

 

Utlandet: Warsawa og Palma De Mallorca og Kanariøyene er bare digg.

Hva med Værnes Andrè?

Var ganske sikker på at du likte den jeg!

Personlig så elsker jeg Værnes av hele mitt hjerte!

Også har vi Madeira, Alicante og Gibraltar som er mine favortitt destinasjoner, iallefall på flight simulator!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ingen favorittflyplass. jeg flyr for det meste i luften. Å være på bakken for å se på hus +++ bryr jeg meg ikke om. Flygingen og programering, samt å studere fly og manualer opptar min tid på simmen. men det synes på spørsmålene på forumet generelt. Mange har nok enormt med scenery og vakre flyplasser, men å fly virker for mange vanskelig.

Så å fylle maskinen med øyesnadder og lande på min såkalte favorittplass, bryr jeg meg ikke noe om. Men jeg tar av veldig mye fra Gardermoen, da den ligger sentralt for mange real flyruter. noe jeg foretrekker. Så det å være pilot er viktigere enn å tenke på at jeg digger Torp. Torp flyplass er liksom best. herregud det blir for teit for meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lad lige mig slå et (lille) slag for Aalborg. Der er flot scenery, men det der gør en Aalborg landign sjov er, at man kan (og bør) bremse af næsten fuld kraft, hvis man skal gøre som i virkeligheden. Så der er travlt når man lander og man bør ikke lade den rulle.

 

Jeg flyver mest ud og hjem til Kastrup, rundt i Danmark (En dejlig halv times adspredelse) og så ruten Oslo-Tromsø-Alta/Hammerfest.

 

/Peter

PS og så er det forresten min mors tidligere bil der holder og spotter i Århus (EKAH) af Peter Jensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe favoritt flyplass jeg, men skal jeg velge ut en som skiller seg ut, må det bli Fagernes. Der er det både terreng å bryne seg på og NA-teamet har fått til et supert scenery. Men det blir jo veldig mye Gardermoen og Kastrup og ja... He he. Elles liker jeg godt å fly rundt i Sveits og staten Washington, BC-/Canada og Alaska.

 

""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei litt intressert i Aalborg også, virka litt utfordrande...:)

Aalborg er egentlig ikke så spændende, før du kigger på Ground chartet. Indflyvningen er ret kedelig.

Men TWY ind til Apron ligger ca. 2/5 nede af banen når du lander på 26. Derfor gælder det om at lande meget tideligt på banen, og så vurdere om du kan nå at bremse inden denne TWY, ellers skal de til at køre en omvej.

Hvis du real-life flyver til Aalborg, vil du opleve, at flyet lige når at lande og så går der et sekund, hvor piloten vurderer om de kan nå at stoppe. Hvis de vurderer det, bremser de ofte så hårdt at du ryger ud af sædet og det hele ryster som er det ved at falde sammen.

Så det er kun selve landigen der er lidt sjovere end normalt. Resten er ret kedeligt, men et flot scenery.

/Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...