Helge Bø Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg bare måtte gi denne tråden fem stjerner, noe jeg meget sjelden gjør. For den falt tydelig i smak blant simmere, i all sin enkelhet og uskyldighet Og verdens flotteste flyplass er selvsagt Stavanger Lufthavn Sola...både the real thing, og i FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Erik Edvardsen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Friday Harbor, rett utenfor stuevinduene...flott utgangspunkt til San Juan oeyene og British Columbia.... for de av dere som leser "Airways" saa operer Rick Drury (som har fast spalte) sightseeing flighter med Dobbeldekker i fra Friday Harbor(naar han ikke flyr MD-11 for FedEx). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Fornebu, Tromsø, Bardufoss, Værnes og Molde i vårt kjære hjemland. I utlandet er Madeira, Gibraltar, Gran Canaria og ikke minst min absolutte favoritt, EDDF Frankfurt Main fra Simflyers. Håper de kan lage CDG en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Enig i at Bardufoss er en fin flyplass. Har mange minner derifrå etter tjenestetida i 6.divisjon.... Var jo også artig å sjå artillerisletta på Setermoen. Den har eg sett i drift, og også vore med på å forberede til bruk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Jones Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Innland: Værnes og Gardermoen. (Liker innflyvninga til værnes ganske godt) Utlandet må jo bli San Diego Lindbergh Field Intl og Heathrow. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Uff! Får enn flyplass. Bare tull og tøys... *Neida* Heller får enn flyplass? Joda, sau er godt det. Men jeg foretrekker alikevel en flyplass . (Bare tuller med deg. Vet godt hva du mente. Måtte bare ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Favorittflyplasser: For testing av fly: Rygge eller Bodø. For "vanlig" flyging: Torp, Stansted eller Beirut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Innland real: 1. TROMSØ!!!! 2. Leknes 3. Gardermoen Innland FS: 1. TROMSØ!!!!! 2. Værnes 3. Leirin Utland real: 1. Kastrup 2. Landvetter 3. Bromma Utland FS: 1. Aalborg 2. Billund 3. Firenze Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Mine favoritter: ENBR - Bergen Lufthavn, Flesland EKBI - Billund Airport (Danmark) KATL - The William B. Hartsfield Atlanta Airport (USA) Og, selvfølgelig LFBO - Toulouse, Blagnac (Frankrikke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 "Eg like godt ENZV" Så liker jeg ENGM Husker ikke kode navnet, men Köln flyplass og Frankfurt Main! Begge i tyskland Da må jeg spørre deg som min virtuelle pilotkollega Otneim (skrev jeg det rett, Håkon?) spør meg: Hvilken flyplass er egentlig ENZN? Har ikke hørt om den jeg Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hæ? Bjørn Erik skrev sikkert ENZN i sitt første innlegg. Du kan se at han har redigert det i ettertid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Utvilsomt Svalbard lufthavn, Longyear med innflygingen fra Isfjorden i mars måned; sola såvidt tilbake, og det orangefiolette lyset over isbreer og snøkledte fjell så langt øyet rekker. Udiskutabelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Norge : Ingen Europa : CPH og AMS Asia: KUL og SIN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Sidan det no har gått over eit år sidan denne tråden var oppe vel eg å ta den opp igjen. Fremdeles er eg ute etter tips til artige flyplassar. Kan ikkje seie at eg er spesielt kresen sidan eg stort sett flyg i Norge (vestlandet og nord-Norge). Så dersom det er noken udiskutable flyplassar der ute så kom med dei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 De fleste småstripene i Washington state. Ikke pga stripene, men pga omgivelsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 VNLK er ganske ekstrem, og har man FS2002 finnes det tom. et OK scenery til den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 LXGB er ikke dum den heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nå er jo jeg chartermann, da .. Så, mine favoritter vil være: LEIB, LEPA, GCRR, GCXO, GCLP, GCFV og ymse flyplasser i Hellas (som jeg ikke husker i forbifarta) .. -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Værnes og Gardermoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ok... noen flyplasser som er verdt å ta en titt på er: VHH_ (closed) Kai Tak, Hong Kong (China) VIBR Bhuntar, Kulu (India) VNKT Tribhuvan Intl., Kathmandu (Nepal) VNLK Lukla (Nepal) VQPR Paro, Paro (Bhutan) VTCH Mae Hong Son, Mae Hong Son (Thailand) om du er interesert i flere så bare å sende meg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bjørlo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det må jo bli Fornebu. Andre fine flyplasser er CDG, Chek Lap Kok og SFO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ENBO. Kun den som duger ved testing av ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hehehehe.. Rakkestad International.... reminds me of home Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavard Gjengstø Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Flesland-Haukåsen-Anda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hokksund, starmoen, notodden, rygge, kirkenes, vadsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ENAL Vigra er best.. Lars Enig Flyr stadig mellom Vigra og Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Alden Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 EDDF - Frankfurt, i utlandet. I hjemlandet, ENBR - Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Alta vell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ingen som er sosiale, , ENCN kjevik er stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 LPMA - Madeira er heller ikke så dum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.