Gå til innhold

Man kan jo bare bli rørt av mindre


Bjørn Ramsland

Anbefalte innlegg

Var fælt så glade pressen har blitt i Flightsim i det siste da...

 

Hørte om dette på radioen når jeg hadde langkjøring tidligere i dag, var litt artig for vi kjørte en tur ut mot Fornebu akkurat når jeg fikk høre det, dessverre så jeg det ikke...

Men 800m er da ikke så utrolig lavt, det er da trossalt over 2000 fot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra Aftenposten

 

Hjem til gyngestolen

- Det har vært en fantastisk dag. Men nå skal det bli godt med litt ro og søvn, sier Bjerke - som har de foreløpige planene for pensjonisttilværelsen klare:

 

- De første 14 dagene skal jeg bare sitte i gyngestolen. Deretter skal jeg vurdere å begynne å gynge litt.

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virkeligen tankeløst. SAS burde jo ringt alle boliger i Oslo området, og advart om overflygning før den fant sted!

""

 

Dere lager så stort nummer ut av ingenting!

Jeg ser ikke det store problemet. Han hadde fått tillatelse fra flygelederne, og om noen ringer inn til Aftenposten og sier at New York-flyet holdt på å styrte i en slalåmbakke i Bærum. Det så ut som det skulle lande, men det gjorde det ikke, det var en overflyging, og om folk da ringer Aftenposten av den ene grunnen, så får det være dems problem.

Waste of time, å lage bråk ut av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere lager så stort nummer ut av ingenting!

Jeg ser ikke det store problemet. Han hadde fått tillatelse fra flygelederne, og om noen ringer inn til Aftenposten og sier at New York-flyet holdt på å styrte i en slalåmbakke i Bærum. Det så ut som det skulle lande, men det gjorde det ikke, det var en overflyging, og om folk da ringer Aftenposten av den ene grunnen, så får det være dems problem.

Waste of time, å lage bråk ut av dette!

 

Det var dette med ironi da... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kostet dette egentlig myndighetene/SAS? Tenker da på ekstra drivstoff, brannmannskaper på ENGM og alle meldingene til nødtelefonen.

 

Fuel? Ikke mye kan jeg tenke meg, og dessuten er neppe økonomene i SAS bekymret over den lille kestrautgiften hver gang en Kaptein går av med pensjon...

 

Hva brannmannskapene på OSL anngår så er jo det frivillig av OSL å holde den gamle tradisjonen om å spraye ned avtroppende Kapteiner...

 

At folk ringer nødtelefonen for noe sånt får de stå for selv... Idioter... Å ringe nødtelefonen fordi et fly flyr "lavt" burde vært straffbart... Jeg sier "lavt" ettersom 2.500 fot ikke er lavt i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...