Gå til innhold

World Wide Flight Radar i din egen stue!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

For ikke lenge siden dukket det opp et spørsmål om det gikk an å se fly fra i real life på sin egen PC skjerm?

For å utdype dette mener jeg et program som gjorde at du kunne følge et fly, akkurat slik det flyr i real life på din hjemme PC!

Dette er nå mulig, det har vist vært det i noen år, men ikke i så stort omfang.

Nå kan man kjøpe et program fra http://www.airnavsystems.com/ som gjør det mulig å se fly i USA, Canada, sentral-Europa + andre provinster på din egen hjemmepc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å kjøpe dette programmet for noen måneder siden, da var det ikke til salgs for vanlige dødlige folk (måtte oppgi til hvilket formål jeg skulle bruke programmet).

Mulig det er det nå?

har du kjøpt dette programmet selv kanskje?

 

Virker som et kjekt program til passiv flyspotting ""

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt dette programmet selv, men å oppgi hvilket formål det skal brukes til skulle da ikke være noe problem.

Det er da bare å forklare at du er meget flyinterissert og synes spotting o.l er spennende.

Om det ikke skulle være for "dødlige" folk, ser jeg ingen grunn til at de har publisitet for programmet på fs.com. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...