aleksander rødland Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hei i morgen er det flyplass dagen på flesland. noen som vet nøjaktige tider og sånt om når det begynner???? jeg har så lyst til og dra dit.. og mens jeg først snakker om flesland så leste jeg i avisen om at nå har flesland endelig åpnet flyplassen for spottere igjen. og en siste ting: forje helg så var jeg på Bønes ett sted rett oppenfor flesland og plutselig kom det ca 7-8 privatfly rett over meg og fløy i trekant formasjon noen som vet hvilken gruppe dette var??? MVH aleksander rødland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 11-16. http://www.avinor.no/IPS?module=Articles;action=ArticleFolder.publicOpenFolder;ID=265 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Hei er det noen andre her som skal så kan vi jo møtes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei er det noen andre her som skal You bet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 jo flere jo bere. hvor skal vi møtes da? skal det vere noe fly oppvisning der og? her er programmet Flyplassens dag Flesland Program lørdag 6.september kl 11-16 Utstilling av fly og helikoptre Informasjon om Avinor Informasjon om flyselskapene Utstilling av flyplass-utstyr Guidet omvisning med buss Rundflyging Grilling Salg av is, brus, pølser og vafler Inngangspenger: kroner 35,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er flere som skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jo flere jo bere. hvor skal vi møtes da? skal det vere noe fly oppvisning der og? her er programmet Nei si det, du får se etter meg Et bilde av Mr. fotogen (Thats me ) finner du et lite stykke nede på siden her..(han med ID kortet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kom nettopp hjem, kult å komme så tett innpå 737'ene! Tok maaaaasse bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kom nettopp hjem, kult å komme så tett innpå 737'ene! Tok maaaaasse bilder! Vasje du inni de då?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kom tett inn på begge 737ene jeg, fikk jo til og med fikle med AP'n på Norwegian maskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.