Per-kristian Jensen Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har et problem. Jeg fikk en gang et passord og slikt fra vatsim da jeg prøvde å registrere meg men den mailen er blitt slettet og jeg kan ikke registrere meg på nytt. Prøvde en gang på IVAO men fikk feilmelding. Må jeg ha vatsim id for å fly på Flightsim.noi serveren eller er det kunn på vatsim serveren??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Altså, VATSIM og IVAO er to forskjellige nettverk. De har ingen forbindelse med hverandre. Flightsim.no serveren har ingen som helst forbindelse med noen av de tidligere nevnte nettverkene, så du trenger heller ikke noe id/passord for å fly der. VATSIM-passord kan du få tilsendt på nytt fra siden dems, www.vatsim.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 hakke id Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Om du ikke har id så er du vel ikke medlem der? u må jo registrere deg først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 har glemt id og passord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Per-Kristian Jensen står ikke oppført som medlem på VATSIM sine sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Da skal det jo ikke være noe problem å "registrere seg på nytt" da Do it! It`s worth it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 joda prøvde jeg men de sa at profilen min allerede er registrert der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.