svein nilssen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Nu er jeg lei. Kan jo ikke sitte inne en gang og spille fs2004 på grunn av den sabla varmen =) GI MEG REGN så jeg orker og fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Regn: World>Weather>"Clouds">--------|- Precip.> --------|- "ok" fortsett med flyging! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ja, det er varmt...var en tur på kino i stad...tok da på meg olabukse, måtte skifte til shorts når jeg kom hjem igjen, selv om klokka var rundt 2330...var fortsatt ugudelig varmt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Det er bare å finne nærmeste strand, varmen skal visstnok fortsette i neste uke. Et kraftig høytrykk ligger over oss i sør, og det har ikke til hensikt å flytte på seg så langt meteorologene kan se Her i distriktet ble det målt 27 grader i sjøen!...og det er rekord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Da er det bare å komme til Tromsø... Her sitter vi og koser oss med 10 grader og regn... Perfekt FS-vær.... Men må jo innrømme at jeg mye heller ville hatt 25 grader og sol... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brynildsen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Regn: World>Weather>"Clouds">--------|- Precip.> --------|- "ok" fortsett med flyging! Hehe, men at PC'n ikke ikke godt av så mye fuktighet bør selv du Aleksander forstå...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Synes ikke du skal syte, kom akkurat hjem fra Paris. Tempraturen der har vært 40' alle dagene jeg har vært der, med en tempratur på 38' i går kveld klokken 21! Og da hadde jeg ikke en gang tilgang på FS, ikke rart jeg sitter med abstinenser nå! Var godt og svalt å komme tilbake til Norge, mest mulig flyging på meg resten av ferien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Holmås Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ja.. Det er bare å komme seg ut i båten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Håkon Skattør Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg er nå av den oppfattelsen at man ikke skal klage på varmen! Det blir tidsnok vinter og slapseføre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Koser meg med våre ~15 grader i Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, men det er meldt kaldere om noen dager framover. Men har vært merkelig varmt i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Koser meg med våre ~15 grader i Bodø 15 grader? Hmm...kanskje bare jeg som er for godt vant med Byske-været . Var litt regn i luften i dag, men temperaturen var ikke så værst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein nilssen Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Nu er det endelig ok fly vær igjen i Halden ..Btw bodde en gang for leeeenge siden i Bodø . er greit der på sommeren .. men vinteren .. nope savner den ikke .. og den sabla vinden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.