Jan Tore Elvheim Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei! I dag "flaksa" det et jagerfly utover Sognefjorden, litt lav høgde med tanke på at det er 2 fjordspenn i området. Artig å høre en jet da det ikke er ofte jeg ser dem(første gang så nerme meg) Jeg lurte på om det er noen som hvilken flytype det var? Tror ikke det var F16 da vingene var "dratt" bakover, ligna litt på en F14 med en motor(så berre en) Er det noen øvelser nå fortiden eller? Såg ut til å komme ifra Rygge(i den retningen, men rygge er miles away sådet er ikke godt å vite! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg vet det er noen amerikanske F-15 på besøk, men jeg vet ikke hvor disse befinner seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Det landet nettopp to grå Tornado her på Værnes, kan jo være de samme. F-15 som fløy ut fra Ørlandet forleden tror jeg ikke er her lenger, de var dessuten sorte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Etter å ha hørt din beskrivelse og Kabs observasjon av to Tornadoer, så var det vel et par Tornadoer du så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.