Gå til innhold

Snart 2.august og flystevne på Torp


SH

Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Nei.. Norwegian har hverken bekreftet eller avkreftet noe ennå, så man får bare håpe... Da de to andre trakk seg så ble Norwegian forespurt...

 

Helge: Såså.. Det er da mye annet å se på også da...

En P-3 Orion, en C-130 Hercules, tre F-16, en Sea.King, en Bell 412, en Vampire, En B-17, to Hawker Hunter, fire DC-3 Dakota, en Spitfire, to AT-6 Harvard, en Yak-52, en L-29 Dolphin, en Broussard, og mye mer....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker ikke huet opp i hjulbrønnen på flyet, eller inspiserer motorene, når jeg skal ut å reise...

 

Norwegian har jo ledige fly på lørdager, da har de ikke mange flighter. Men de tenker vel slik at det koster penger å sende et avgårde til Torp, hvem skal betale det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge: Såså.. Det er da mye annet å se på også da...

 

En B-17? Det var jo en liten rosin...hvem er det som eier den?

 

Har ikke studert den før, alle de unge tapre menn som kjempet hardt og gav sitt liv i det flyet for vår frihet...ble det sagt i filmen "Memphis Belle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper forsåvidt også at P-3'en kommer sørover for skvadronens PR-verdi ved å dukke opp på slikt.

 

Hadde jeg hatt ferien en uke senere, hadde jeg kommet til Torp på flystevnet fra Andøya i orion med kofferten pakket og klar til tre ukers ferie. Dessverre kan jeg ikke være på flystevnet siden jeg skal på en tur til Danmarks København... Får vel ta en buss ut til Kastrup som plaster på såret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. omtrent like mye interessant som SAS og Braathens kan.. men SAS og Braathens kan ikke slippe flares "" men det tviler jeg nok 3'ern de hadde planer om på Torp ""

 

Vil vel egentlig si at Orion er litt mere intressant, men det er jo ikke til å se bort ifra at det er F-16 eller Spitfire som kommer til å bli stjernen på Torp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...