Gå til innhold

Snart 2.august og flystevne på Torp


SH

Anbefalte innlegg

Hei og hå

Det nærmer seg med stormskritt den 2.august og jubileums stevne på Torp for dakotaen som blir 60år, så da lurer vi vell på hva siste nytt nå rett før stevnet er...

Noen som har meldt forfall?, kommer SAS med A321, som de kanskje skulle? andre fly som har meldt sin ankomst i innspurten?

 

Hr. Sørensen, (eller noen andre) har vel litt inside til oss ""

 

Jeg gleder meg veldig, dette er vell årets happening i Norge for flyentusiaster ""

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Eg kjem over fjellet med LN-IKD i lag med ein kar frå Stord Flyklubb. Synd du ikje kunne vere med Kristoffer. HAdde vore gøy viss me fekk låne det flyet fra BAK. Men som du seier så overlever du hehe .... tar forøvrig med meg det eg har av video/fotoutstyr hehe... "" Snakkes der folkenz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du over deg Tarjei....

Den gangen du refererer til ble stevnet avholdt på GA-området, og da sier det seg selv at det ikke er plass til så mange besøkende fly...

 

Forøvrig så inneholdt jo din forspørsel mer enn bare lov til å komme, og avslaget var nok mer basert på det... ...siden forslaget lå i en gråsone for sertifikatbestemmelsene for PPL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...