Michelle Sandra Aitken Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Da er det ikke mange timene igjen til jeg setter meg i bilen for å ta turen bort til Torp - 6 1/2 time hver vei - jippi! Håper å se mange av dere der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Da er det ikke mange timene igjen til jeg setter meg i bilen for å ta turen bort til Torp - 6 1/2 time hver vei - jippi! Ble det ikke plass til deg hos charter-operatøren til SFK?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Da blir det definitivt ingen Torp-tur på meg, må likevel jobbe i helgen pga en slask som har sykemeldt seg Men jeg regner med at det kommer omfattende referater og bilder her i forumet uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jepp blir nok litt av hvert her i morgen kveld Blir nok ikke noe særlig med bilder fra meg i morgen, da jeg må få dem fremkalt først, og IXUS'en er ikke det helt store å ta flybilder med... Synd du ikke kunne komme Helge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hvilke tre F-16 er det snakk om? Tenker da på tailnumber...hvis du vet det da... 680 flyr lead, 674 flyr wingman, og 664 skal stå på static display.... De to første ankom ved 12-tiden, og den siste ankom ved 17:30-tiden.... 680: [image]http://www.mikrofly.com/torp/680_1_t.jpg[/image] [image]http://www.mikrofly.com/torp/680_2_t.jpg[/image] 674: [image]http://www.mikrofly.com/torp/674_2_t.jpg[/image] [image]http://www.mikrofly.com/torp/674_1_t.jpg[/image] 664: [image]http://www.mikrofly.com/torp/664_1_t.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Flott, flott!!! Vet du hvaslags display de skal ha? Blir det dogfight? Ikke mange timene til jeg setter meg i bilen til Stabell nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 De bedrev en del dogfight over plassen ved 15-tiden, så man kan ikke utelukke det nei... Såvidt jeg har forstått så skal de først ha display sammen, etterfulgt av et solo-display av 680... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 *Sitter med tårer i øynene her nå* Har sett dogfight med F-16 en gang før, da på Rygge i 2001, det er et av de bedre displayene jeg har sett med F-16, ser det gjerne en gang til, og solo display i tillegg Bedre blir det jo ikke...vet du om det er "134" som kommer av F-5ene? Beklager hvis det blir litt mange spørsmål her nå...er "litt" exited Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 [sensurert]... F-5'en hadde jeg glemt.... Fikk jo beskjed idag på briefingen at F-5'en må utebli av mangel på teknisk personell til å desarmere setet. Mannen har ferie... ...og det var forøvrig "Tigermeet-femmeren" som skulle ha kommet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ...tror jeg utlar det leksa jeg har lyst til å komme med nå...typisk forsvaret...[sensurert], [sensurert], [sensurert]!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ble det ikke plass til deg hos charter-operatøren til SFK?? Ble ikke enig med lommeboken om at det var noen god idé Uansett, flott tur! Brukte fem og en halv time hver vei over Suleskard. Stakk innom Geiteryggen og tok en tur oppom tårnet - var egentlig på jakt etter en rasteplass, og det første vi så var en flyplass - vi lot oss ikke be to ganger! For øvrig kunne Avinor på Sola lært litt av denne plassen: strategisk plasserte benker med parasoller rett utenfor gjerdet og lett tilgjengelig matservering Som nevnt i en tidligere tråd fikk vi med oss både NM i fallskjermhopping og YAK-52'en som var der oppe + Antonoven de hoppet fra. Stevnet var uansett verdt turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Brukte fem og en halv time hver vei over Suleskard. Stakk innom Geiteryggen og tok en tur oppom tårnet - var egentlig på jakt etter en rasteplass, og det første vi så var en flyplass - vi lot oss ikke be to ganger! Jøss, 5.5t inkl stopp i tårnet... Gikk det fort eller? Hvordan var været der borte forresten? Her var det jo litt lyn og torden tidlig på morgenen med noen kraftige regnbyger som så ut som å dra østover. Begynner å angre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Været var utrolig bra, sol, noen skyer her og der og lett vind... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Noen Orion? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nope... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.