Andreas Grindvoll Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kanskje vi skal bli første team? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det var jo sløvt at hverken SAS, Braathens eller Norwegian stiller opp. Futten gikk nesten ut av interessen min for hele stevnet nå, drar ikke dit for å glo på noen trøtte seil- og mikrofly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er et bekreftet at Norwegian heller ikke kommer med en maskin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Om du utelukkende vil se SAS eller Braathens, Helge, kan du jo ta en tur til Bodø eller Bergen tur retur eller noe... www.sas.no www.braathens.no www.norwegian.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Nei.. Norwegian har hverken bekreftet eller avkreftet noe ennå, så man får bare håpe... Da de to andre trakk seg så ble Norwegian forespurt... Helge: Såså.. Det er da mye annet å se på også da... En P-3 Orion, en C-130 Hercules, tre F-16, en Sea.King, en Bell 412, en Vampire, En B-17, to Hawker Hunter, fire DC-3 Dakota, en Spitfire, to AT-6 Harvard, en Yak-52, en L-29 Dolphin, en Broussard, og mye mer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg stikker ikke huet opp i hjulbrønnen på flyet, eller inspiserer motorene, når jeg skal ut å reise... Norwegian har jo ledige fly på lørdager, da har de ikke mange flighter. Men de tenker vel slik at det koster penger å sende et avgårde til Torp, hvem skal betale det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Helge: Såså.. Det er da mye annet å se på også da... En B-17? Det var jo en liten rosin...hvem er det som eier den? Har ikke studert den før, alle de unge tapre menn som kjempet hardt og gav sitt liv i det flyet for vår frihet...ble det sagt i filmen "Memphis Belle". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har en følelse for at det blir Saab B-17 hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hehe...amatør-stevne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tror du kan se bort ifra den P-3N Orion også jeg, Ken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 begynte bra, men neida, først svikter våres kjære sas, braathens og Norwegian, og nå blir hverken Memphis Belle eller Orion?.... Nei nei, men jeg kommer likevel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 begynte bra, men neida, først svikter våres kjære sas, braathens og Norwegian, og nå blir hverken Memphis Belle eller Orion?.... Nei nei, men jeg kommer likevel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Var heller aldri ment at det skulle være en Flying Fortress som skulle komme, men en svensk SAAB B-17... Men ikke Orion, hvor har du det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hehe...amatør-stevne Trur igrunn og bunn at det kun er kjeften på Helge jeg og at egentlig ikke tør å komme til Torp jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Tror du kan se bort ifra den P-3N Orion også jeg, Ken! Det mente jeg med det.... Og det med Memphis Belle saken var ironien stemme som snakket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Inside rykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Tror du kan se bort ifra den P-3N Orion også jeg, Ken! Det mente jeg med det.... Beklager, mulig jeg ikke uttrykkte meg så utrolig klart, men det var ment til Andreas... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 De inside-rykter jeg kjenner til, sier ikke noe om at Orion ikke kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Den siste infoen jeg fikk inkluderte heller ikke opplysniger som skulle tilsi at Orion ikke kommer... ....men på Fredag formiddag skal jeg delta på en briefing med RNoAF, så da blir vel det avklart der og da... ...og senere samme dagen skal også tre F-16 komme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ja, egentlig så er ikke Orion så veldig farlig så lenge jeg får se (og ikke minst ta bilder av ) F-16 og F-5. Blir det dogfight med F-16 siden det er to av dem som skal vises fra lufta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Gundersen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 F-16 ser man jo stadig, men Orion er et must! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg håper forsåvidt også at P-3'en kommer sørover for skvadronens PR-verdi ved å dukke opp på slikt. Hadde jeg hatt ferien en uke senere, hadde jeg kommet til Torp på flystevnet fra Andøya i orion med kofferten pakket og klar til tre ukers ferie. Dessverre kan jeg ikke være på flystevnet siden jeg skal på en tur til Danmarks København... Får vel ta en buss ut til Kastrup som plaster på såret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 F-16 ser man jo stadig, men Orion er et must! Er dog begrenset hvor mye intressant en Orion kan gjøre...men, jeg har da ikke sagt at jeg ikke vil se Orion, for det vil jeg absolutt, sier bare at det er ikke det verste som kan frafalle på stevnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Tja.. omtrent like mye interessant som SAS og Braathens kan.. men SAS og Braathens kan ikke slippe flares men det tviler jeg nok 3'ern de hadde planer om på Torp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Tja.. omtrent like mye interessant som SAS og Braathens kan.. men SAS og Braathens kan ikke slippe flares men det tviler jeg nok 3'ern de hadde planer om på Torp Vil vel egentlig si at Orion er litt mere intressant, men det er jo ikke til å se bort ifra at det er F-16 eller Spitfire som kommer til å bli stjernen på Torp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Heller Spitt'en... F-16 ser man jo ganske så ofte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja, men man må jo tenke på at store deler av folkene som kommer innom ikke er die-hard flyenthusiaster som oss, og mange av dem har nok ikke sett et F-16 display før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Pokker i fanden... fekk mail av han eg skulle fly med... Han måtte jobbe på laurdag så eg har ikkje sjans til å komme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Å, så kjedelig for deg da gitt... jaja, skal sende deg en tanke når jeg står der og ser på alle flyene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hehe takkar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.