SH Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei og hå Det nærmer seg med stormskritt den 2.august og jubileums stevne på Torp for dakotaen som blir 60år, så da lurer vi vell på hva siste nytt nå rett før stevnet er... Noen som har meldt forfall?, kommer SAS med A321, som de kanskje skulle? andre fly som har meldt sin ankomst i innspurten? Hr. Sørensen, (eller noen andre) har vel litt inside til oss Jeg gleder meg veldig, dette er vell årets happening i Norge for flyentusiaster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Du bør finne oppdateringer om stevnet HER. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei jeg skal på dette stevnet, detta blir MORRO med stor EM TIgern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sean Berntsen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ...og èn R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ...og èn R Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Vel.. Jeg har hatt ferie de siste tre ukene, og har dermed vært mer eller mindre "out of the loop", så jeg vet igrunn fint lite nytt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 I will be there. Ja, ikke lenge til. Er det mange fra Flightsim.no som skal til Torp/Sandefjord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg og et par andre her i fra skulle men vi fikk ikke det småflyet vi skulle bruke likevel så her sitter jeg. Og Widerøe hadde ikke noe for under 3000kr ledig den dagen så det er uaktuelt jaja jeg overlever vel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Blir vel så jeg kaster meg i bilen nedover, gode ting med slektninger ikke så langt unna som man kan bo hos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Apropos Dakota, noen som tar på seg oppgaven med å repainte DC3'en i FS2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sean Berntsen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jepp, jeg tenker jeg kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg kommer jeg også. Drammen Flyklubb kommer LN-DFK og LN-GCJ for å fly oppvisning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Vi kommer en gjeng fra Sola flyklubb - noen med egne fly, andre med kommersielle alternativ eller bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg kommer uten tvil...mulig jeg og en kammerat drar bort på fredag, camper og griller litt på kvelden, sover og våkner opp til airshow Har gjort det en gang før, da på Jarlsberg, hvilket var utrolig koselig, bortsett fra at jeg ble vekket av han stygge speaker'en klokka 0800, da han testet speakeranlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Eg kjem over fjellet med LN-IKD i lag med ein kar frå Stord Flyklubb. Synd du ikje kunne vere med Kristoffer. HAdde vore gøy viss me fekk låne det flyet fra BAK. Men som du seier så overlever du hehe .... tar forøvrig med meg det eg har av video/fotoutstyr hehe... Snakkes der folkenz... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Dette stevnet blir vist tidenes største samling av FS folk i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Dette stevnet blir vist tidenes største samling av FS folk i Norge Jepp, koselig det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja, det blir kjempebra, skaffa meg et Nikon F4, med en 35-70 mm linse, samt at over helga får jeg låne en 300 mm linse, så hvis jeg er uheldig å kommer litt langt bak, kan jeg likevel ta noen bra bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja, det blir kjempebra, skaffa meg et Nikon F4, med en 35-70 mm linse, samt at over helga får jeg låne en 300 mm linse, så hvis jeg er uheldig å kommer litt langt bak, kan jeg likevel ta noen bra bilder! Har skaffet meg et EOS 300, med 70-300mm linse Ser frem til å prøve det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 bla bla bla bla *stappe fingrene i ørene og nynne høyt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasper Martinsen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Noen som vet om det er spesielle restriksjoner for oss som kommer i eget fly? Vet at det har vært vanlig når vi har vært på flystevner i Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 bla bla bla bla *stappe fingrene i ørene og nynne høyt* HAHAHA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Noen som vet om det er spesielle restriksjoner for oss som kommer i eget fly? Vet at det har vært vanlig når vi har vært på flystevner i Sverige. Torp har som vanlig PPR for besøkende fly, og den kommer visstnok til å håndheves skikkelig... Det er tross alt begrenset med plass for besøkende fly.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 PPR på Torp: kanskje det kunne opprettes "fjernparkering" på Jarlsberg for alle småfly som det ikke er plass til på Torp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er jo ikke bare det heller, for på JB er det jo også PPR, og du må attpåtil være medlem i JFS.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Gundersen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Kommer hvis arbeidsgiver er så snill og lar meg bytte tjeneste eller gi meg en fridag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Torp kan du glemme med eget fly, jeg fikk selv et brutalt avslag på sist stevne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Nå snakker du over deg Tarjei.... Den gangen du refererer til ble stevnet avholdt på GA-området, og da sier det seg selv at det ikke er plass til så mange besøkende fly... Forøvrig så inneholdt jo din forspørsel mer enn bare lov til å komme, og avslaget var nok mer basert på det... ...siden forslaget lå i en gråsone for sertifikatbestemmelsene for PPL.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Kenneth: hva mener du med det siste du skriver ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Kenneth: hva mener du med det siste du skriver ? Tenker på den gangen du meldte deg villig til å fly rundturer på stevnet... ...uten å ha hverken CPL eller å være instruktør.... Det kaller jeg gråsone... ...og det gjorde også de som ga deg avslag... ...eller tenker du på en annen anledning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.