Gå til innhold

Ny Cabin Film - Alicante til Sola


Bjørn Erik Hansen

Anbefalte innlegg

Fin film, men akkurat den switchingen mellom wing-view og bildene ble litt kjedelig i lengden. Musikken kan også bli litt ensformig siden det er sånn auto-musikk i Pinnacle (?) som går i en jevn loop. På den måten må det jo heller nesten stå "Music: Pinnacle Studio", men det er forsåvidt ikke så farlig.

 

Stå på. Filmer er alltid morro å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du bruker en ganske interesang effekt under redigeringen, ved å gi oss korte innblikk i hva som vil komme. Men denne effekten burde vært bedre sammensydd med resten av filmen.

 

Du bryter også en av hovedreglene under regiseringen: Aldri bruk mange forskjellige overganger mellom scener, normalt 2-3 toppen, og det passer svært sjelden med slike forstyrrende som de fleste du brukte.

 

bare noen konstruktive tips ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin film, men må si meg helt enig med Knut Ekerum ang. musikken. Mildt sagt KJEDELIG å høre på. Dessuten er det vel ikke slik musikk inni cabinen under veis, eller hva....?

Foretrekker heller å høre den naturlige lyden fra flyet.

Frank.

 

Noen har skjønt det ja! Hehe, 90% av filmene her har musikk i bakrunnen, jeg elsker musikk, og digger FS og fly, hver for seg, ikke sammen! Men filmen er veldig bra, men jeg klarer ikke sånn musikk... Har du mulighet til å legge ut den filmen en gang til, uten musikk eller? U would make me happy! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen har skjønt det ja! Hehe, 90% av filmene her har musikk i bakrunnen, jeg elsker musikk, og digger FS og fly, hver for seg, ikke sammen! Men filmen er veldig bra, men jeg klarer ikke sånn musikk... Har du mulighet til å legge ut den filmen en gang til, uten musikk eller? U would make me happy! ""

 

 

Vel, ikke 90 %. Det er kun cabin video som har musikk og den münchen filmen. Ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...