Werner Rafteseth Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 bare lurte egentlig... er det noen kvinner her på forumet? har ikke sett noen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Dette har jo vært oppe før da, et søk i forumet hadde ikke vært så dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kvinner er generelt ikke så veldig opptatt av flightsim og andre nerde-ting, og hvis de skulle finne på å besøke dette forumet ville de fort bli skremt bort av det faktumet at en diskusjon omkring setekonfigurasjonen hos Boeing vs. Airbus kan generere 93 innlegg. (and counting...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Bye Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Godt sagt Øyvind som om jeg skulle sagt det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim P. Arnestad Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det er da noen få som popper innom fra tid til annen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er visst ei ved navn Michelle som er medlem her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Dag Johansen har sikkert en enestående oppgave i dette. SE Å FÅ NOEN FLERE KVINNFOLK PÅ FORUMET DAG! Lykke til forresten. Sikkert verdt et forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Gjæringen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Apropro det med kvinner. Litt off-topick, men.. Den beste måten å skjarmere en kvinne i senk på, er å gi henne teksten til Jan Teigens "Det Vakreste Som Fins" Ordji fra Idol sang denne sangen. Ville også si at i dag er jeg lykkelig. Har kanskje en dame på gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Britt Victoria Høyvik Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Lady in the house !! Jeg er ei venninna av Michelle... helt ferske her på FS kose meg m å lesa innleggå her eg... men må innrømma at den sangen fra idol hadde ALDRI verka på meg!! lol Hope it works for you mista Eg ska prøva å komma me mer saklige ting itte kvert... må bare bli inspirert eller provosert skikkeligt...så dokke vil nok se mer t damene her inne itte kvert Ska forresten ta teorieksamen på PPL-A på tirsdag.. ting begynne å skje nå ... spennannes! *smile* [color:"pink"] [/color] Britt Victoria Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Gjæringen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Velkommen til oss Britt Victoria. Vel. Noen tenner på krutt og andre tenner på kjærlighet. Jeg er nå av den tro at damer er romantiske jeg ( Tuller ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Forumet har vel ikke vært oppe i mere enn rundt 4 nå, så om det hadde dukket opp en dame eller to snart hadde ikke det gjort noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Britt Victoria Høyvik Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Takk for vellkomsten Roy du "prater" nå me ei kravstore ei, dvs eg må ha både krutt og kjærleik !! *smile* (No kidding) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Gjæringen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 En jente det er "Teft" i, altså. Da kommer det til å gå fint på tirsdag. Jeg sier bare Lykke Til. Det går nok bra skal du se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Velkommen Brit! Andre dama jeg ser her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Velkommen skal du være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Den beste måten å skjarmere en kvinne i senk på, er å gi henne teksten til Jan Teigens "Det Vakreste Som Fins" Ordji fra Idol sang denne sangen. Hadde jeg spilt den for dama mi så hadde det vært slutt for lenge siden, haha. Hu liker mer den der overaskelse middagen ute i gamla stan, en eller annen [sensurert] som klarer å svi av noen toner fra en gitar, og et hotellrom for natten. Å så liker hun når.... ehh, nei , DET tar vi en annen gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Å så liker hun når.... ehh, nei , DET tar vi en annen gang And then mr. X says to mrs. Y, Marge if this doesnt turn you on my name isnt Homer J. Simpson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Gjæringen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hadde jeg spilt den for dama mi så hadde det vært slutt for lenge siden, haha. Hu liker mer den der overaskelse middagen ute i gamla stan, en eller annen [sensurert] som klarer å svi av noen toner fra en gitar, og et hotellrom for natten. Å så liker hun når.... ehh, nei , DET tar vi en annen gang Hehe. Den dame som ikke lar seg skjarmere av dette verset her: Det var så godt å være nær deg, godt å ha deg som en venn. og jeg lengter etter varmen din igjen, det var så fint å være sammen, og du smilte da du drog. Dine øyne sa meg mer enn du forstod. Det finnes håp i alt du tenker, det finnes håp i alt du gjør. I mitt liv er du et lys som aldrig dør. Er laget av stein. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ska seii.... Flott at det er jenter/kvinenr som liker flightsim og flygning og hehe.... Velkommen inn i varmen Britt Victoria. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 velkommen, britt victoria! du er den første dama jeg har sett på flightsim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Første? Charlotte har jo vært aktiv tidligere, og et par andre også - kanskje det er dere som er litt lite observante? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Werner legger tydeligvis ikke merke til damene her Ja hvor ble det av Charlotte Korsnes, hun som laget så flotte macroer til FS98 tror jeg.. Men Michelle, jeg la merke til et bilde fra Sola Flyklubb, var det du og din venninne her som holdt på å drukne Kenneth Lima etter hans solo-tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Werner legger tydeligvis ikke merke til damene her Werner bryr seg ikke noe om damene her, det er gutta som gjelder for ham...og det må vi pent akseptere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Men Michelle, jeg la merke til et bilde fra Sola Flyklubb, var det du og din venninne her som holdt på å drukne Kenneth Lima etter hans solo-tur? Stemmer det. Victoria ytterst til venstre på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Patel Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kvinne, fly og bil er en veldig god kombinasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.