michael8210 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg fikk fiksa Start.no konto i går, men det ble noe kødd med den, så nå har vi en konto på Home.no. Jeg skal få lagt opp den snart, men pga. masse prøver og sånn på skolen har jeg ikke hatt så veldig mye tid til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Høres bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg søker nå ny webmaster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har du ikke kommet lenger med Vegaair ? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg søker nå ny webmaster. Jeg beklager igjen, Vegard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Åssen går det med dere? Ligger dere også fortsatt i startgropa? Jeg må bare ønske dere lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Var det en spydighet? Eller var det ikke? Kunne ikke bestemme meg... En liten "test", noe som jeg satt sammen i går ligger her Bare en test, altså... Ikke dårlig Michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Får vell også ønske VEGA Air VA lykke til med rekrutteringen Får håpe at dere går en fredelig tid i møte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Nå har jeg oppdater forumet med en ny kategori. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Helgesen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Flott side, men e det kun forum dere har? Hva med rutetabell og overikt over pilotene? Håper dere får det til gutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Vi har ikke webmaster, etter at Michael sa opp(ny PC). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ja...måtte si opp dessverre. Dreamweaveren min er full av ditt og datt. Også har jeg 7 eller 8 virus på PCen. Klez bl.a. Dreamweaver filen min har virus og andre ting. Så det ble ikke noe av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Olsen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Sitter her som et spørsmålstegn, Et VA... kan noen forklare meg kort og godt hva VA går ut på? Leste en annen tråd som hadde med VA til Vegard å gjøre, der ble det nevnt konkuranse? Jeg som flyr 737, hviket VA bør jeg søke jobb i, eller bør jeg kanskje ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 du kan velge mellom Braathens,norwegian og sas da men hos sas så har de en slik ordning som Braathens hadde før. Nemlig at du må begynne med fokker50 og jobbe deg oppover. Derimot hvis du vil fly militære fly: bare en plass der det er bra i norge: VNoAF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å kikke på sidene til Virtual Coast Air (VCA) her før du tar en endelig avgjørelse. Der er vi en hyggelig gjeng i et kontrollert miljø... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Sitter her som et spørsmålstegn, Et VA... kan noen forklare meg kort og godt hva VA går ut på? Leste en annen tråd som hadde med VA til Vegard å gjøre, der ble det nevnt konkuranse? Jeg som flyr 737, hviket VA bør jeg søke jobb i, eller bør jeg kanskje ikke? VA=Virtual Airlane, altså et virtuelt flyselskap. Der får du ruter du skal fly, fly du skal fly, og på noen, tidspunktet og dagen du skal fly. På de fleste får du fly flere fly etterhvert som du stiger i gradene, som du gjør med å logge et vist anntal timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Helgesen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 <reklame> Jeg vil anbefale deg virtualnorwegian på det varmeste, vi tar sikte på å bli det beste VA i norden. Vi er ikke så veldig mange, men er en bunnsolid gjeng med aktive "piloter", hyggelige og hjelpsomme er de også. For all del, ta runden og se hvilke selskaper som finnes, og et godt tips er å lese litt i de forskjellige forum for å se aktivitetsnivå og hvodan stemningen er. Lykke til. </reklame> http://www.virtualnorwegian.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Må bare si at jeg er enige med Håkon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.